اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر به همت دادستانی تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: طی سال ۹۹ ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای شهرستان با رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی شرایط اشتغال و جذب نیروی انسانی جدید را فراهم آورد.

اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر به همت دادستانی تاکستان

حسین رجبی با اشاره به اینکه ورود دادستانی در حوزه اقتصاد مقاومتی آثار مطلوبی را به همراه داشته است، گفت: طی سال ۹۹ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جاری به نام جهش تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای شهرستان با رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی شرایط اشتغال و جذب نیروی انسانی جدید را فراهم آورد به‌نحوی‌که ۲۱۸۶ نفر در ۲۶ شرکت تولیدی و صنعتی مشغول به کار شده‌اند.

وی موانع موجود جهت اخذ تسهیلات توسط واحدهای صنعتی را یکی از مشکلات بخش‌های اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه با مکاتبات و تعاملات صورت گرفته در این ستاد بالغ‌بر ۲۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانجات پرداخت شد.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان افزود: یکی دیگر از مشکلات مهم شرکت‌های تولیدی، پرداخت جریمه تأخیر مالیات است، که با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره امور مالیاتی استان و شهرستان از تعداد ۱۴۱ شرکت، ۹۵ شرکت مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی و ۴۶ شرکت از بخشودگی ۷۰ تا ۹۸ درصدی برخوردار شدند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان تصریح کرد: برگزاری ۶ جلسه اقتصاد مقاومتی در سال جاری و بررسی مشکلات ۲۶ شرکت با حضور مدیران عامل آن‌ها زمینه رفع مسائل این شرکت‌ها و جذب بیش از ۲۰۰۰ نفر نیروی جدید در واحدهای تولیدی و صنعتی را به همراه داشته و از سویی دیگر مانع از تعدیل ۴۹۰۰ نفر نیروی شاغل شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها