رئیس اتاق اصناف اردبیل:

تصمیم‌گیری تعطیلی مغازه‌ها در اردبیل بستگی به رعایت مردم و اصناف دارد

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: به هیچ عنوان موافق با تعطیلی‌ها نیستیم، البته به شرطی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف به صورت همه‌جانبه رعایت شود.

تصمیم‌گیری تعطیلی مغازه‌ها در اردبیل بستگی به رعایت مردم و اصناف دارد

مهدی اشجع در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: : به هیچ عنوان موافق با تعطیلی‌ها نیستیم، البته به شرطی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف به صورت همه‌جانبه رعایت شود تا بتوانیم شرایط را کنترل و مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام پایانی تعطیلات یک اولویت اساسی و مهم است و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار باشد تا بتوانیم اهمیت اصناف را در جامعه محقق کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: با تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی تعطیلات و ارائه تذکرات و هشدارهای لازم انتظار می‌رود شاهد بهبود وضعیت موجود در این زمینه باشیم، چرا که در حال حاضر تأمین سلامت جامعه حرف نخست را می‌زند و باید با اقدامات مربوطه از خسارات جلوگیری به عمل آید.

اشجع ادامه داد: یکی از موضوعاتی که حائز اهمیت است درج قیمت کالا است که در این زمینه انتظار می‌رود کسبه و بازاریان برای جلوگیری از کاهش تخلفات صنفی این فرهنگ را در جامعه ترویج کنند و از بروز تخلفات نیز جلوگیری به عمل آید که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم از ورود به واحدهای صنفی بی‌هویت و فاقد پروانه جلوگیری کنند و مغازه‌هایی که قیمت روی کالا درج نکرده‌اند خرید نکنند تا این مسئله زمینه‌ساز اجبار استفاده از این طرح در استان باشد و مشکلات و موانع موجود در این زمینه برطرف شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها