قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری توسط پلیس آگاهی خبر داد که سال گذشته جوان ۲۹ ساله‌ای را به خاطر سبقت خطرناک از وی به قتل رسانده بود.

قتل به خاطر سبقت خطرناک خودرو

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از قتل پسر جوانی در خرداد سال گذشته در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد پس از آنکه مقتول 29 ساله حین رانندگی سبقت خطرناک و نامتعارف از یک دستگاه وسیله نقلیه دیگر گرفته، اندکی بعد میان وی و راننده دیگر خودروی سواری درگیری پیش آمده است.

آمویی با بیان اینکه در این درگیری قاتل 24 ساله به وسیله چماق، ضرباتی را به راننده ای که از وی سبقت خطرناک گرفته بود وارد و مرگ او را رقم زده بود، افزود: این فرد بلافاصله به استانهای دیگر متواری می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تحقیقات پلیس آگاهی برای یافتن قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه این فرد پس از 21 ماه فرار زمانی که به کرمانشاه باز می گردد، مخفیگاهش شناسایی می شود.

وی گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و این شخص در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف می کند.

آمویی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها