مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی:

انتشارات آستان قدس رضوی کتب ادعیه حرم امام علی(ع) را تولید کرد

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این موسسه ۱۲ عنوان کتاب قرآن و ادعیه ویژه استفاده در آستان مقدس امام علی(ع) را چاپ و منتشر کرد.

انتشارات آستان قدس رضوی کتب ادعیه حرم امام علی(ع) را تولید کرد

مسعود فرزانه افزود: در چارچوب سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام و در حاشیه بازدید نمایندگان آستان مقدس امام علی (ع) از مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی، قرارداد تولید محصولات فرهنگی این آستان مقدس با موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به امضا رسید.

وی ادامه داد: در این قرارداد تولید ۱۲ عنوان کتاب از جمله سه نوع قرآن، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان، ضیاءالصالحین، صحیفه سجادیه و دیگر کتب مذهبی در دستور کار موسسه چاپ و انتشارات قرار گرفت و با پایان عملیات تولید، طی هفته جاری، این قرارداد به صورت کامل اجرا شد.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در چاپ قرآن و کتب دعا ویژه استفاده در حرم مطهر علویه برای نخستین بار استفاده از طرح، تذهیب و آرایه های گرافیکی ویژه آن آستان مقدس در این موسسه انجام شده است.

فرزانه افزود: موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای افزایش تعامل و سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه توانسته تا کنون همکاری‌های نزدیک و تنگاتنگی در حوزه تولید محصولات فرهنگی و مذهبی برقرار کند که از جمله آن می‌توان به تولید محصولات فرهنگی آستان‌های مقدسه علویه و حسینیه اشاره کرد.

وی ادامه داد: این موسسه، مرکزی تخصصی، مجهز و روز آمد است که چاپ و نشر مصحف شریف و باز نشر نفایس قرآنی موجود در گنجینه‌های آستان قدس رضوی و سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام را از مهمترین وظایف خود می‌داند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها