۲ کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ۱۴۰۰/ سقای بی ریا: اصولگرایانی که پایداری را تخریب می‌کنند به ما لطف دارند

یک عضو جبهه پایداری عنوان کرد: مردم دریافته اند از صندوق کسی بیرون می آید که خودشان می خواهند و باید فعال باشند.

۲ کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ۱۴۰۰/ سقای بی ریا: اصولگرایانی که پایداری را تخریب می‌کنند به ما لطف دارند

«محمدناصر سقای بی ریا» در رابطه با روند ائتلاف این جبهه با اصولگرایان گفت: ما در انتخابات مجلس سازوکار وحدت را اعلام و پیگیری کردیم و به نتیجه رسیدیم. انشاالله با سازوکاری که تعیین می شود وارد صحنه خواهیم شد اما اصولگرایانی که پایداری را تخریب می کنند به ما لطف دارند.

او افزود: در رابطه با انتخابات ۱۴۰۰ گزینه نهایی هنوز مطرح نشده است. انتخاب های ما گسترده است و به یکی دو نفر محدود نیست اما جلیلی و محصولی از گزینه ها هستند.

۲ کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ۱۴۰۰ /سقای بی ریا: کاندیدای ز داریم /اصولگرایانی که پایداری را تخریب می کنند به ما لطف دارند

عضو جبهه پایداری تاکید کرد: پیش بینی ما این است که اگر درست عمل کنیم استقبال مردمی خوب خواهد بود. مردم به دنبال این هستند که فرد شایسته‌ای را انتخاب کنند و حدس ما این است که مشارکت های مردمی پر شورتر از تمام انتخابات خواهد بود

او ادامه داد: شاخص های مردمی همان هایی است که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند و در راس آنها تعهد و کارآمدی است در بین کاندیداها افرادی هستند که این ویژگی ها را دارند.

سقای بی ریا خاطرنشان کرد: حدس من بر این است که نارضایتی مردمی موجب خواهد شد مردم از انتخابات استقبال کنند.

او با بیان اینکه مردم به صندوق های رای ایمان دارند، اضافه کرد: مردم دریافته اند از صندوق کسی بیرون می آید که خودشان می خواهند و باید فعال باشند.

سقای بی ریا در پایان گفت: ما کسانی را که به پر شورتر شدن انتخابات کمک می کنند در نظر داریم ضمن اینکه فکر نمی کنم جبهه پایداری کاندیدای خانم داشته باشد.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها