منبع آگاه ایرانی:

«گام در مقابل گام» برای آغاز مذاکره با آمریکا رد شد

یک منبع آگاه ایرانی به یک شبکه العالم گفت که موضوع گام در مقابل گام برای آغاز مذاکره با واشنگتن از سوی مقام‌های ارشد ایران رد شده است.

«گام در مقابل گام» برای آغاز مذاکره با آمریکا رد شد

یک منبع آگاه ایرانی گفت: «تفسیر غربی‌ها درباره اظهارات رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران درباره طرح جدید، اشتباه بوده و هیچگونه طرح جدیدی برای مذاکره با واشنگتن وجود ندارد.»

وی ادامه داد: «موضوع "گام در مقابل گام" برای آغاز مذاکره با واشنگتن از سوی مقام‌های ارشد ایران رد شده و تا زمانی که تحریم‌ها علیه ایران برداشته نشود هیچگونه مذاکره‌ای با واشنگتن انجام نخواهد شد.»

دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا پس از ورود به کاخ سفید اعلام کرد که تنها زمانی به توافق هسته‌ای با ایران باز خواهد گشت که نخست ایران کاهش تعهدات خود را متوقف کرده و کاملاً به تعهداتش پایبند شود.

مقام‌های جمهوری اسلامی در واکنش به این درخواست واشنگتن تأکید کرده‌اند که آمریکا نخست از برجام خارج شده و تنها پس از پایبندی کامل به برجام و راستی آزمایی آن از سوی ایران، کاهش تعهدات برجامی خود را باز خواهد گرداند.

مقام‌های آمریکایی طی روزهای اخیر موضوع مذاکره با ایران درباره برجام را مطرح کرده‌ و گفته‌اند که این مذاکره درباره بازگشت دوجانبه به برجام است.

تهران تأکید کرده که بازگشت آمریکا به برجام هیچ نیازی به مذاکره و وساطت نداشته و تنها پایبندی کامل واشنگتن به تعهدات خود تحت برنامه جامع اقدام مشترک باعث توقف کاهش تعهدات برجامی ایران خواهد شد.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • راوی
    0

    قابل توجه کاربر بنام یه نفر که در خبر قبلی در جواب اظهار نظر بنده را دلار فروش خطاب فرمودند من سخن راست نوشتم تو اگر راست بخوانی جرم دلسوز نباشد چو تو شطرنج ندانی......

    نظرات شما -
    • باربد
      0

      شما شطرنج میدانی ؟!!

  • فردین
    0

    نان دربرابر جان...امید به زندگی در ایران تمام شد

  • کاربر ناشناس
    0

    تا مردم تحرکی نشون ندن اینا همینجورن . دندون اخرمون شمردن

  • مرد خیالباف
    0

    جون مادرتون رد نکنید. باشه ما قول میدیم بعد برجامم پراید همون صد تومن بخریم

  • ایران مظلوم
    0

    سقوط کاسبان تحریم ۹۰٪ ...

  • احمد
    0

    ترسو .....شل....را عوض کن . .

  • مورچه
    0

    منافع امریکا وسردمداران ایران درعدم مذاکره است امریکا سلاح میفرشدب عربها سردمدارن ایران باتحریم کاسبی میکنند این چرخه ادامه دارد تازمانیگه جمعیت ایرانی ب۳۰میلیون نفربرسد . سیاست کثیف

  • ایرانی
    0

    منافع مسئولان ایجاب نمی کند با کشورهای دیگر در صلح و آرامش باشند! منافع اونها همانطور که در این چهل سال به عینه مشاهده شده در گداپروری، ایجاد صفوف روغن و برنج و... هرزگاهی هم قطره ای از حق مردم رو می دن تا مردم بینوا بگویند وای چقدر مسئولان ما خوبند و مسلمان! نصیحت آقا محمد خان قاجار به فتحعلیشاه، اگر میخواهی به مردم ایران حکومت کنی سعی کن آنها همیشه گرسنه و بی سواد باشند!

  • سید علی
    0

    بادست پس میزنند با پا پیش می کشند

  • درز
    0

    دلار ۵۰۰۰۰ تومان مبارک برید بخرید روحانی مرتیکه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها