گشت‌زنی بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز خاورمیانه

ارتش آمریکا امروز، یکشنبه اعلام کرد، دو بمب‌افکن استراتژیک خود از نوع

گشت‌زنی بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز خاورمیانه

فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: این گشت زنی با هدف "بازدارندگی دشمن و اطمینان بخشی به هم‌پیمانان و شرکا با تعهد ارتش آمریکا به حفظ امنیت منطقه" انجام می‌شود.

فرماندهی آمریکا اشاره کرد، هواپیماهای وابسته به دولت‌های شریک از جمله رژیم صهیونیستی، عربستان و قطر این دو بمب‌افکن و نیز جنگنده‌های نیروی هوایی آمریکا را در این گشت زنی همراهی می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است، این گشت زنی چهارمین حضور بمب‌افکن‌های استراتژیک آمریکا در منطقه از ابتدای سال جاری میلادی است.

همچنین به گزارش اسپوتنیک، ناظران هوانوردی آمریکایی و انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند که دو بمب افکن استراتژیک بی-۵۲ که قادر به حمل بمب هسته‌ای هستند، یکشنبه پروازی بدون توقف از ایالات متحده به خاورمیانه انجام دادند و بازگشتند.

گزارش شده است که این مأموریت به وضوح نشان دهنده نمایش قدرت در منطقه خلیج فارس بوده است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده دو فروند بمب افکن استراتژیک بی-۵۲ از پایگاه هوایی مینوت (داکوتای شمالی) پروازی را بر فراز اقیانوس اطلس انجام داده و با گذر از جبل الطارق، دریای مدیترانه، اسرائیل، اردن، عربستان سعودی در خلیج فارس در منطقه خاورمیانه به گشت زنی پرداختند و سپس بازگشتند.

این پرواز طولانی و رفت و برگشت دو بمب افکن از طریق اقیانوس اطلس به خاورمیانه، توسط هواپیماهای سوخت رسان KC-۱۳۵R و KC-۱۰A آمریکایی پشتیبانی شد و در طول پرواز بر فراز خاورمیانه جنگنده‌های اف-۱۶ آنها را همراه کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز تصاویری از جنگنده‌های وابسته به خود را به همراه دو بمب‌افکن‌های آمریکایی در این گشت‌زنی منتشر کرد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 40
  • کاربر ناشناس
    0

    دیگه چه خبره؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بادبادکهای امریکایی که نخ ان دست صهیونیستهاست. پس مواظب تلاویو.وبابا نتانیاهوت باش

  • شهروند
    0

    از قدیم گفتن سگی که میترسه واق واق می کنه ایران ما 8سال بااین حرامزاده ها جنگید پس هواپیمای بی52می فرستند مارو بترسونن اولا هواپیمای بمب افکن پهن پیکر بایک موشک در اسمان اسراییل نابود میشه دوما انداختن پهپاد فوق پیشرفته که باسامانه بومی که یادشون نرفته .میدونن ایران هسته ایران هسته ای است پس بادم شیر خفته بازی نکنن اگه بیدار بشه بدجور بیدار میشه.(یاوران امام خامنه ای)#انتقام سخت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما هم یکی از بمب افکن ها یا پهبادها یا رزم ناوها یا زیردریایی های اتمی استراتژیک خود را که بدون سوخت گیری زمینی بتوانند به منطقه آمریکای شمالی و یا سواحل آمریکا در اقیانوس اطلس شمالی برسند اعزام کنید تا زهره آنها را بترکانید!

    • مجتبی ادیبی
      0

      کاری ندارم ولی چقدر پول دارن . اینا هزینه پروازش هم زیاده. چقدر تجهیزات دارن.

  • دوران
    0

    آمریکا غلط بیجا کرده با دهن هم پیمانانش آمریکا خوب میدونه اسرائیل گروگان ایران است ی اشتباه کوچک بر علیه ایران بکنه اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد یا حسین ع ، ممنون از خبر فوری،

  • کاربر ناشناس
    0

    بادبادکهای امریکایی هستن که نخ ان دست صهیونیستهاس. پس مواظب تلاویو وبابا نتانیاهوی عوضیت باش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خب چرا بادبادکها رو نمیترکونید و آرزوی امام راحل رو برآورده نمیکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علی
    0

    به نظر بنده باوجود موشک وپهباد تاریخ موثر بودن هوا پیما پیان یافته

  • ناشناس
    0

    صرفا یه تهدید که اگه برحام شکل نگیره و عنی سازی ادامه پیدا کنه هیروشیما تکرار میشه

    نظرات شما -
    • ......
      0

      شاید....احتمالا

  • ناشناس
    0

    پرواز چندین باره دو فروند بوئینگ بی ۵۲ استراتوفورترس آمریکایی و همراهی چند فروند جنگنده اف ۱۶ آمریکایی متعلق به متحدین منطقه ای آمریکا بر فراز خلیج فارس ذهن انسان را ناخودآگاه به سمت مستند راز بقا می کشاند که دو شیر نر به همراه چند تن از شیرهای ماده بصورت یک گله غرش کنان از وسط جنگل عبور نموده و جنگل را به قرق خود در آورده و سایر حیوانات با فرار از معرکه از شعاع دورتر هیبت و قدرت آنان را به نظاره می نشینند.

  • منم مختار
    0

    این که امریکا قدرت اول جهان هست شکی نیست اما این مانور برای قوت قلب شرکای منطقه ای اوست و چیز عادی هم هست نه بترسیم نه دشمن تراشی نه دشمن را دست کم بگیریم با عقل و تدبیر حرف بزنیم نه بلوف ما هیچگاه جنگ طلب نبوده و طالب صلح هستیم و مسؤولان بدانند تا وقتی که با ملت صداقت پیشه کنید و معیشت خانواده ها و حرمت برای ایرانی جماعت قایل باشید هیچ گزندی به کشور نخواهد رسید کافیه احساسی و شعار زده نباشیم و مردم دار و عملگرا باشیم.با احترام عضو افتخاری سپاه سوم قدس ق ج ج.

  • ناشناس
    0

    خداوند در یاری به مؤمنان بزرگ ترین قلدر ضد بشر مجهز را نابودمی کند --- خدایی که با کوچک ترین پرنده ای بنام ابابیل و با سنگ ریزه های گلی لشکر بزرک مجهز به فیلهای عظیم الجثه ی حبشه را پیش از بعثت پیامبر اسلام شکست داد و نابود کرد قادرست ، اگر مؤمنان به دین قرآنی اسلام و فا دار و صبور و پایدار باشند ؛ آمریکا با تمام تجیهیزات جنگی پیچیده ی فوق مدرن و هواپیماهای غول پیکر بمب افکن این قلدر ضد بشر و تمام همپیمانان و نوکران آن را شکست دهد و نابود کند . « ... قَالَ الَّذِينَ يَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلَاقُو اللَّهِ كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ ﴿ آیه ۲۴۹ سوره بقره ﴾.

    نظرات شما -
    • 0

      الان یک مشت روشن فکر میان میگن قرآن تحریف شدس و تو هم ساندیسی هستی /:

    • خ
      0

      برو جلو بوق بزن بابا همش نمایش میدیدیکی به نعل میزنی یکی به تخته الان ۲۰۲۱ است بازدن یک دکمه میرن کره ماه

    • ناشناس
      0

      این چه روشن فکری است که عظمت وجود فیزیکی خود را انکار می کند؟؟؟!!! --- روشن فکر اگر اصرار کند چشمان خود را به روی عظمت و نظم آفرینش جهان که فعل همیشگی و پیوسته ی خداوند است ببندد و این عظمت و نظم را در همه ی جهان انکار کند ؛ از کور مادر زادی کور تر است چون او حتی وجود فیزیکی با عظمت خود را که از همه چیز به او نزدیک تر است انکار می کند. هیچ آفریده ی عاقلی قادر نیست وجود عظمت و نظم پیوسته ی جهان را به غیر از خداوند یکتا دانا و حکیم مطلق جهان آفرینش نسبت بدهد. خداوند دانای مطلق در قرآن در این زمینه می فرماید: « وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى . قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرْتَنِي أَعْمَى وَقَدْ كُنْتُ بَصِيرًا . قَالَ كَذَلِكَ أَتَتْكَ آيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا وَكَذَلِكَ الْيَوْمَ تُنْسَى . وَكَذَلِكَ نَجْزِي مَنْ أَسْرَفَ وَلَمْ يُؤْمِنْ بِآيَاتِ رَبِّهِ وَلَعَذَابُ الْآخِرَةِ أَشَدُّ وَأَبْقَى . أَفَلَمْ يَهْدِ لَهُمْ كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ يَمْشُونَ فِي مَسَاكِنِهِمْ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِأُولِي النُّهَى » ﴿آیات ۱۲۴ تا۱۲۸ سوره طه﴾ . قرآن تنها کتاب آسمانی است که خدواند وعده داده است آن را از دست برد تحریف گران مصون نگه دارد: « إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ » ﴿ آیه ۹ سوره حجر ﴾ .

    • ناشناس
      0

      پاسخ به ناشناس 02:05: همانطور که همگان می دانند خداوند متعال جهت مقابله با سپاه ابرهه (فرمانده مسیحی یمنی تبار سرزمین حبشه) که قصد تخریب و آتش زدن کعبه را داشت پرندگانی به نام ابابیل را که در منقار خود سنگ آتشین حمل می کردند به مکه گسیل نمود تا خانه خود را از آسیب مصون بدارد. آیا بزعم شما سرزمین ایران مگر نعوذ بالله کعبه است که به امر الهی بخواهد از حملات احتمالی آمریکا و متحدانش مصون بماند؟!!! خاصیت آتش سوزانتدگی است چگونه می خواهید این خاصیت و قابلیت را خنثی نموده و از بین ببرید؟! مگر جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا و متحدان آنها جنگ بین حق و باطل است؟! یا جنگ بین دو باطل است؟! لطفاً جوک و لطیفه تعریف نفرمائید و موجبات خنده دیگران را فراهم نکنید!!!

    • فلسفه
      0

      همه فهمیدیم درس حوزی خواندی ناشناس ویک سوال افتابه مسی سنگین تراست یاپلاستیکی

  • علی
    0

    سلام .این شاخ قوله .اگه شکسته شه امریکا تمام میشه .

  • نوکر حاج قاسم
    0

    عزیزم یک مانور اگر قرار ما از این مانور ها بترسیم که دیگه‌هیچ.بالاخره سوختشون عربستان میدن ومنتظر به تاریخ پیوستن نتانیاهو کثیف هم باشید.بدانید امروزه خیلی از کشورها از ما حساب میبرن فقط خودمون اگر هوشیار باشیم وهمدیگر را تخریب نکنیم وکمی بیشتر هواسمون به شیطنت سیستم جاسوسی وفتنه سیا وموصاد باشیم.بدانید تا چند سال دیگه آقای جهان ایران آمریکا غلط میکنه با بمب اتم ما را بزن اون‌بدبخت الان کاخ‌سفیدش شده اینه قاش گله که با فنس حصار کشی میشه‌ که‌گرگها نتونن‌وارد بشه و از ترس کودتا این کاخ با بالاترین تجهیزات داره حفاظت میشه.قدر امروز کشور را بدانیم البته بعضیها با گرانی وبعضی کارهای موزیانه دارن در داخل به‌ دشمن کمک میکنن‌ که اونها هم بدونن تاریخ مصرفشون همین زودی تمام میشه و ما میدانیم تا ابد این چیزها هست بالاخره برق هم باسیستم مثبت منفی جریان داره.آمریکا واسراییل و عربستان هیچی نیستند .بن سلمان هم بزودی جایش را به کسی دیگه میده اون هم با خواری وذلت.ایران‌ همیشه پرچمش بالاست چون حاج‌ قاسمهای زیاد داره .دستهای بریده حاج‌ قاسم برای سربلندی ایران همیشه‌ ظامن این ملت .حاج قاسم همیشه برای ما زنده است.ما مردان باغیرت زیادی را داشتیم که بدنشان برای سربلندی این مملکت تکه تکه شد .سربازانی داریم بی نام ونشان که الان دردل دشمان دارن برای این مملکت جانفشانی میکنند.درآخر سگ کارش پارس کردن است اینه سردم داران آمریکا وبعضی کشورهای فتنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الآن در منطقه چه کسی از ما حساب می برد؟! اسرائیل در این چند سال اخیر که ما در سوریه مبادرت به ایجاد پایگاه نظامی و گسیل نیروی نظامی کرده ایم بطور متوسط در هر ماه چندین نوبت از طریق جنگنده بمب افکن های استراتژیک دور ایستای خود به مواضع ایران و متحدان منطقه ای او حمله کرده و خسارات فراوان جانی و مالی را ایجاد نموده است! آیا ما هم توانسته ایم بطور مستقیم واکنش و پاسخ مناسب نظامی به حملات نظامی اسرائیل بدهیم و مواضع نظامی او را موشک باران کنیم؟! دانشمندان هسته ای ایران توسط عوامل موساد در ایران یکی یکی ترور شدند پاسخ مناسب ایران به این ترورها بزعم شما از موضع قدرت چه بود؟! آیا ما هم توانستیم بوسیله عوامل جاسوسی خود در اسرائیل دانشمندان هسته ای اسرائیل را ترور نموده و مقابله به مثل کنیم؟! ما ۸ سال با عراق جنگیدیم و بر اساس آمار کارشناسان نظامی مستقل حدود دو برابر عراق تلفات تجهیزات نظامی ، کشته ، مجروح و اسیر بر جای گذاشتیم آیا توانستیم یک وجب از خاک عراق را تصرف کنیم و یا خسارات ناشی از آغاز جنگ را از آنها بگیریم؟! نفت شهر و چندین شهر دیگر ما تا پایان جنگ در دست عراق بود که با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت آزاد شد! آیا ما توانستیم جز یک مدت کوتاهی جزیره مجنون و بندر فاو عراق را که با عملیات نظامی تصرف کرده بودیم با به به جای گذاشتن کشته ها و مجروحین فراوان حفظ و نگه داریم؟! آیا ما توانستیم به حمله نظامی آمریکا به هواپیمای مسافربری و حمله به ناوچه سهند و قایق توپدار کلاس جوشن پاسخ نظامی مناسب بدهیم؟! بله ما در حرف و گفتار در برابر ابرقدرت های منطقه و جهان قدرتمندیم! به امید روزی که در مقام عمل هم به معنای واقعی کلمه ابرقدرت منطقه ای و جهانی شویم.

  • محمود
    0

    ایران نیازی به اعزام بمب افکن نداره چون متجاوز و جنگ طلب نیست ولی ما پاش بیفته در کسری از ثانیه اونا را نابود می کنه

    نظرات شما -
    • الكي
      0

      در كسري از ثانيه ؟ :(==)

  • صلح و دوستي
    0

    جنگ هميشه بد بوده و بد خواهد بود. حتي اگر جنگ بشه و ما پيروز شويم. خرابي هاي بعد از جنگ شايد چند قرن طول بكشه تا آباد بشه. و اين از خود جنگ بدتر هست. به اميد طلح و آرامش براي همه كشورهاي جهان.

    نظرات شما -
    • مورچه سواری
      0

      بله درسته ، اما ترس از جنگ هم بد تر از جنگه . یادت نره که مغول ها فقط چند شهر ایران رو با جنگ فتح کردند، بقیه شهر ها از ترس خودشونو تسلیم کردند. حال اگر قرار باشه ما از ترس جنگ همه چیزمون رو بدیم ، دشمن بدون جنگ و صرف هزینه به اهدافی که میخواست با جنگ بهشون برسه میرسه و روسیاهی و بدبختیش هم میمونه برای ما. رای به روحانی هم از ترس جنگ بود که به این روز افتادیم.

  • ح
    0

    ایران هم باید ۱۰ تا پراید برداره تو خط ساحلی گشت زنی کنه بلکه آمریکای ها ترسیدند....

    نظرات شما -
    • گمنام
      0

      سرکار ح !!! مردان خدا ، بی نیاز به خود نمایی شیطانی که شیفتگان شیطان دیوانه ی آن اند و همه ارزشها حتی دین و ناموس خود را قربانی آن می کنند ؛ سر بلند و پیروز اند .

    • علی
      0

      خود باخته -ح- ادمهای خود باخته مثل تو مملکت رو بفنا میدن نیازی به پراید نیست گلوبل هال رادار گریزشون که بسیار کوچکتر بود فقط یک کم تو هوا اومد اینور سمت ما جنازش تحویلشون دادیم

  • علیرضا
    0

    زنده باد اتحاد و قدرت در دنیای ازاد ننگ بر انزوا و بی عرضگی وبدبخت کردن مردم

  • خدا جو
    0

    پاسخ به نا شناس 11:55 ------------------------------ چشمهای نابینای مادر زادی هیچ حقیقتی را نمی بینند ---------- آقای ناشناس اگر شما حقیقت قرآنی حمله ی پیروز مندانه ی ابابیل به ارتش بزرگ حبشه و حقیقت قرآنی نجات حضرت ابراهیم از کوه آتش بر افروخته شده توسط جلادان نمرود را بخاطر نگرش بشری ناچیز خود با ور ندارید و به قدرت جهان گیر خداوند همانند قدرت او در گرفتار کردن همه ی این کره ی خاکی با کوچک ترین افریده ی کشنده ی خود در حال حاضر که شما آن را ویروس کرونا نامیده اید نمی خواهید باور کنید ؛ این مشکل دل و چشمان نابینای مادرزادی شما است. ده ها میلیون از مردم خدا پرست انقلابی ایران اسلامی که به همه ی وعده های وحیانی حق الهی یقین دارند با ایمان به این و عده های صادق و با پایداری و استقامت در مقابل همه ی قدرتهای زور گوی ضد بشر این جهان هراس ندارند. این میلیونها مردم وفادار به دین خدا و وفا دار به انقلاب و نظام اسلامی در تلاش همیشگی نستوه خود برای احقاق حقوق مشروع ملی خویش و حقوق مشروع مستضعفان جهان با یاری خداوند که تنها قدرت توانمند مطلق جهان است ؛ بر همه ی این قدرتهای زورگوی قلدر نما پیروز خواهند شد و انشاء الله با توکل به قدرت لایزالی بی مانند خداوند همه ی این زورگویان و همه ی طاغوتادست نشانده ی آنان را شکست خواهند داد و سرکوب و منکوب قدرت حق خواهند ساخت.

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      روزنامه نوشتی خدایش...اگه راست میگی الان شب عید هست برو به ۱نفر آدم نیازمند کمک‌کن

    • جدی
      0

      خدا هم در قرآن گفته است دشمنان حق و حقیقت در اکثریت اند چون همگی پا روی پوست هندوانه ی شیطان دارند. حمید آقا !!! اونایی که به دیگران محض رضای خدا کمک می کنن هیچ نیازی به بوق و کرنای بشر بادکن ندارند .

  • ناشناس
    0

    آمریکا دارد با پرواز بمب افکن های اتمی بی ۵۲ و بی ۲ تکنولوژی برتر خود در حوزه بمب افکن هایی که قادرند بدون هیچ گونه توقف زمینی و یا سوخت گیری هوایی حدود ۱۲۰۰۰ کیلومتر مسافت را یک نفس از مبدأ آمریکا به مقصد خلیج فارس طی کنند به رخ جهانیان بکشد! بوئینگ غول پیکر بی ۵۲ قادر است بیش از ۱۲۰۰۰ هزار کیلومتر مسافت را بدون هیچگونه توقف جهت سوخت گیری زمینی و نیز بدون هیچگونه سوخت گیری هوایی طی کند و البته چنانچه بخواهد بیش از ۱۲۰۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید از طریق هواپیماهای سوخت رسان این امکان برایش مهیا می شود تا هر مقدار توان خلبان اجازه دهد به طی مسافت های دوردست ادامه دهد. بمب افکن اتمی رادارگریز و نسل پنجم بی ۲ آمریکایی نیز قادر به طی مسافت بیش از ۱۱۰۰۰ کیلومتر بدون نیاز به هیچگونه سوخت گیری زمینی و هوایی است. البته با کمک هواپیماهای سوخت رسان می تواند هر نقطه دور دستی در جهان را در ارتفاع ۵۰ هزار پایی و به دور از ردیابی رادارهای دشمن بمباران و نابود کند.

  • کاربر ناشناس
    0

    ترسیده نزدیک مرز ایران بشه شاید بلای مثل ار کیو بدون سرنشین سرش بیارند

  • علی
    0

    همیشه میگن متاسفانه مرغ همسایه غاز این بی 2 یا بی 52 چند ده برابر پهپاد رادار گریز گلوبل هال امریکاست که زدنش اب خوردن هر جای دنیا میخواد بچرخه اگه راست میگه فقط فضای هوای خلیج همشه فارس ایران رو بیاد بعد اگه تونست سالم برگرده شرطه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پهباد گلوبال هاوک رادارگریز نیست و اگر در هنگام سرنگونی در خلیج فارس در ارتفاع ۶۰۰۰۰ فوتی پرواز می کرد و در ارتفاع پست پرواز نمی کرد امکان شناسایی و شکارش سخت می شد.

  • ناشناس
    0

    آقای ناشناس 11:55 !!! ----------- مردم ایران در دفاع از حق از کل جهان هم هراس ندارند --- مردم خدا پرست انقلابی ایران اسلامی به وعده ی خداوند که فرموده است: « إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ» ﴿ آیه ۳۸ سوره حج ﴾ یقین قاطع دارند. این مردم مؤمن با این یقین حتی در حال اقلیت بودن : « ...قَالَ الَّذِينَ يَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلَاقُو اللَّهِ كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ ﴿ آیه ۲۴۹ سوره بقره ﴾ ثابت کرده اندبا ایمان راسخ و صبوری نستوه از حقوق مشروع خود و حقوق مشروع ستم دیدگان مستضعف جهان در مبارزه ی بی امان علیه قلدران استعمار گر زوز گو حتی اگر این قلدران تا بن و دندان با مدرن ترین سلاحها مسلح و مجهز باشند بی هیچ بیم و هراس همیشه با پایداری و استقامت تزلزل ناپذیر دفاع جانانه خواهند کرد. مردم مؤمن ایران اسلامی در طول این چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی مبارک خود در همه ی سختیها ؛ مدد پیوسته ی الهی و پیروزی در همه ی عرصه های کار زار را دیده و تجربه کرده اند . این مردم همیشه ثابت کرده اند هرگز از مبارزه علیه ستم پیشگان ضد بشر جهانی خسته نمی شوند. این مردم حق طلب که تنها به خداوند توانا توکل دارند محال است در مقابل زور گویی قلدران جهانی و طاغوتان سلطه جو تسلیم شوند یا به زانو در آیند.

  • پیر گمنام
    0

    عظیم ترین قدرتهای بشری در مقابل قدرت مطلق خداوند شکست می خورند ---------- قدرت این ابزار آلات آهنین هر اندازه در محاسبات بشری ؛ عظیم و نابود کننده جلوه داشته باشند ، با خواست خداوند در مقابل ایمان خدا پرستان وفا دار به دین خدا و بحکم قرآن و بر زبان همه ی پیامبران الهی که وعده ی پیروزی را به مؤمنان پایدار صبور داده اند ؛ شکست پذیر و پوشالی است . دشمنان بیگانه ی دین خدا با کمک طاغوتان دست نشانده و با اجیر کردن دین فروشان و مزدوران مذبوحانه تلاش می کنند با بزرگ نمایی قدرت این ابزار آلات ، سلطه گری و چپاول گری خود را بر جهان دادمه دهند. این دشمنان بیگانه برای چیره شدن بر سرنوشت بشریت مذبوحانه تلاش می کنند با منزوی و منفور کردن قرآن و وحی اصیل الهی و با ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل ، راز الهی پیروزی را از بشریت پنهان کنند. در عصر حاضر پایداری و صبوری و استقامت ملت خدا پرست و انقلابی ایران اسلامی و ده ها میلیون مردم مؤمن مقاوم منطقه و جهان که به قدرت مطلق خداوند و به پیروزی الهی یقین دارند افسانه های قدرت پوشالی دشمنان خدا و دشمنان بشریت را رسوا کرده اند. این دشمنان ؛ متجسم در سران ضد بشر آمریکا و اروپا و طاغوتان دست نشانده ی آنان و مزدوران برای دلسرد کردن مؤمنان مقاوم از پیروزی الهی ؛ دست و پا می زنند . این شیادان با بزرگ نمایی قدرت پوشالی ابزار آلات جنگی خود و با راه اندازی کشتارها و ویرانگریهای دست جمعی علیه ملتهای بی پناه ؛ بیهوده و مذبوحانه تلاش می کنند قدرت پوشالی خود را با ترفند و دغل بازی شکست ناپذیر به جهان القا کنند. این کودنان رسوا با این ترفندها و دغل بازیها و با فریب افکار عمومی و بر خلاف عزم ضد استعماری راسخ صدها میلیون از ملت های آزاده ی مقاوم جهان ؛ تصور می کنند می توانند چند صباحی پیشتر چیرگی سلطه ی استعماری خود و چپاولگریهای خود را بر کشورهای جهان ادامه دهند.

  • یاموسی ابن جعفر ع
    0

    به قول سردار حاجی زاده بی ۵۲ که نسبت به ویلیام هاک موشک خورش ملسه نمیدونم چرا دارن با اون قدرت نمایی میکنند!!!! دیگه باید یه جوری عربها رو بدوشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها