یادداشت استاد ارتباطات دانشگاه تهران برای خبرفوری

گوشی شخصی برای کودکان زیر ۱۸ سال ممنوع!

دکتر احسان شاه قاسمی در یادداشت اختصاصی برای خبرفوری نوشت: نخستین راه برای مقابله با رشد برخی چهره‌ها در فضاهای مجازی، دست کشیدن از دنبال کردن آن‌ها و اجتناب از خرید گوشی شخصی برای کودکان زیر ۱۸ سال است.

گوشی شخصی برای کودکان زیر ۱۸ سال ممنوع!

مشروح این یادداشت را در ادامه بخوانید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • نام مستعار
    0

    الآن دغدغه ی اینا شده موبایل برای کودکان؟ تا دیروز که دغدغه ی عفاف و حجاب بود حالا شده معضلات موبایل برای کودکان؟ خسته نشدین همش فتوا دادین؟

  • کارشناس ارشد
    0

    ایشان بیشتر به استاد قطع ارتباطات شباهت دارد . این استاد نمیداند بچه های خرد سال که هنوز هم به مدرسه نرفته اند از ما بیشتر با این گوشی ها بلد هستند کار کنند. من در بین بچه‌های اقوام دیده ام که چقدر به گوشی ها مسلط هستند. آنوقت ما میخواهیم آنها را از این فن آوری دور کنیم. درضمن این استاد در خواب است یا خود را بخواب زده و نمیداند که بچه های کلاس اول و دوم ابتدایی در این شرایط به مدرسه نمی روند و با همین گوشی ها بصورت آنلاین درس میخوانند و کلاس میروند. در نهایت عقب بودن به استاد بودن نیست ممکن است که استاد هم از علم روز عقب باشد. و این نمونه بارز آن است.

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      ایشان منظورشون اینه که بچه ها گوشی شخصی و خصوصی نداشته باشند نگفته که بچه ها استفاده نکنند. خود من بچه ام از گوشی استفاده میکنه و برای کلاس انلاین از ان استفاده میکنه تمام فوت فن هاش را هم بلده. حتی خود من خیلی وقت ها برای استفاده از او می پرسم. ولی گوشی اش شخصی نیست و در اصل برای منه. و هردو بصورت مشترک از اون استفاده میکنیم

  • محمد
    0

    جناب استاد مگر شجریان نازل ترین خواننده بوده، چرا دفت نمی کنید و استاد مسلم موسیقی را نازل ترین می نامید

  • هیچ
    0

    استادامدی ابرو برداری چشم راکورکردی مرحوم شجریان رانازل میدانید....

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      جمله بندی ایشان با بیدقتی و پر از ابهام و تناقض است. استاد شجریان. بایکوت. نازلترین خواننده. جای خالی ایشان. آقای دکترمعلومه تو این جمله چی میخواستین بگین؟ جمله تون را یکبار دیگه ویرایش کنید تا تکلیف ما هم مشخص بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها