رازهای آرایشی هانده ارچل که جذابیتش را دو چندان کرده!

هانده ارچل از بازیگران مشهور و زیبای ترکیه است که همواره زیبایی چهره او نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

رازهای آرایشی هانده ارچل که جذابیتش را دو چندان کرده!

هانده یک بازیگر و مدل تلویزیون است و در سال 2012 در آذربایجان برنده جایزه بازیگری شد، به همین دلیل درهای موفقیت بیش از پیش بر روی او باز شد.

زیبایی و جذابیت او انکارناپذیر است و علت آن هم چشم های گیرای او به علاوه میکاپ جذابش است. هانده می داند که چگونه توجه دیگران را جلب کند و از کرم پودرهای بسیار ملایم و سبک استفاده می کند و سپس آن را با پودر صورت کامل می کند.

میکاپ صورت

هانده ارچل برای زیباتر شدن پوست و میکاپ صورت خود ابتدا با یک شوینده با کیفیت و متناسب با نوع پوست خود ،صورتش را تمیز می کند تا هرگونه چربی و آلودگی از روی آن پاک سازی شود زیرا او معتقد است، آرایش روی صورت چرب قطعاً ظاهر خوشایندی ایجاد نخواهد کرد. سپس برای پوشاندن سیاهی و لکه های تیره زیر چشم و از بین بردن پف کردگی چشم از کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود استفاده می کند تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

این بازیگر زیبای ترکیه ای پس از استفاده از کانسیلر از یک کرم پودر با فرمولاسیون سبک استفاده می کند که رنگ آن متناسب با پوستش باشد و پوستش را براق کند و برای پخش کرم پودر از براش یا اسفنج استفاده کرده و تمامی پوست صورت و گردن خود را کرم پودر می‌زند تا رنگ پوست صورت با گردن زیاد متفاوت نباشد.

او با رژگونه ای متناسب با تناژ پوستش و یک عدد براش با حرکات دایره ای به گونه ها کمی رنگ می بخشد اما هرگز بیش از حد از رژگونه استفاده نمی کند تا ظاهر طبیعی خود را حفظ کند.

میکاپ چشم

هانده ارچل یک میکاپ ساده و زیبا برای چشم خود انتخاب می کند و زیبایی چشمانش را با این میکاپ چندین برابر می کند. او لایه ای سبک از سایه با رنگ روشن و رنگ های طبیعی مثل بژ روشن یا فیلی را انتخاب می کند و سپس سایه را از ریشه مژه ها تا خط ابرو اعمال کرده و رنگ تیره‌تر سایه را برای پشت پلک انتخاب می کند. گاهی فقط از یک رنگ سایه روشن استفاده می کند.

او معمولاً داخل چشم خود یک مداد مشکی می کشد و از خط چشم سیاه برای گوشه خارجی استفاده می کند.

هانده برای اجرای یک میکاپ ساده، خط چشم نازکی دقیقا روی خط مژه هایش میکشد و در صورتی که بخواهد میکاپ خود را کمی دراماتیک تر نماید، این خط چشم را ضخیم تر و بلند تر می کشد.

هانده ارچل برای زیبا و گیراتر نمودن چشمان خود، یک لایه ریمل روی مژه ها زده و پس از خشک شدن آن، لایه دوم را ضخیم تر و بلندتر می زند.

منبع: نمناک

45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها