شاخ اینستاگرامی مشهور دستگیر شد

ادمین صفحات غیراخلاقی اینستاگرام در گنبدکاووس بازداشت شد.

شاخ اینستاگرامی مشهور دستگیر شد

محمود علی فر در تشریح این خبر، گفت: برابر وظایف ذاتی پلیس و براساس رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای گنبدکاووس مشخص شد، فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر، با محتوای غیراخلاقی و ترویج بی بند و باری می کند، که موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعدادی از شهروندان نیز، از طریق تماس تلفنی از محتوای بارگذاری شده بر روی این صفحه اظهار نارضایتی داشتند، افزود: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی نهایتا گرداننده صفحه تصاویر غیراخلاقی با بیش از ۱۴ هزار عضو شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ علی فر ادامه داد: متهم در تحقیقات تخصصی و در مواجهه با مستندات پلیس به ارتکاب جرم انتسابی خود اقرار و انگیزه خود از این اقدام را دوست یابی و افزایش اعضاء در اینستاگرام اعلام کرد.

منبع: رکنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • غضنفر
    0

    تبریک به تمام دلاوران پلیس جان بر کف ایران، که بر سرگرم کردن ما شاخ ها رو دستگیر میکنن، واقعا دستشون درد نکنه باید بهشون گفت،،،، بابا تمام اموال ایران رو دزدیدن، داران راست راست راه میرن و ریاست میکنن، شما برای ما شاخ دستگیر میکنی،،، شلوار پلنگی ها!!

    نظرات شما -
    • یاور
      0

      البته باید همه مفسدین دستگیر بشن ولی مغلطه خوبی برای تبرئه شاخ ها نیست!

    • محمد
      0

      بله باید همه مسفسدین دستگیر بشن ولی برای گمراهی اذهان از مفسدین اقتصادی که اتفاقاً از سران نظام و بچه هاشون هستن باید چند نفر جوجه مجازیو عربده کش دستگیر بشن که بگن بله ما داریم کارهم میکنیم...

    • :)
      0

      آفرین و احسنت! مدتیه واقعا خاوری و امثالش رو یادم رفته بود! ای خدا!با خودم عهد بسته بودم هر بار که شد انقدر اسمش رو بیارم که شاید فرجی شد اینو هم مثل روح الله زم دستگیرش کنن بیارنش این ور! کاری که نداره براشون!

  • یاور
    0

    مشکل شاخ های فضای مجازی تقصیر دولت و وزیر ارتباطات است که اینترنت کشور را برای انتخابات بدون برنامه رها کرده اند واین شاخ ها برای مردم ایران برنامه دارن!!!!

    نظرات شما -
    • یه ناشناس دیگه
      0

      مشکل شاخ های فضای مجازی بیشترش به خاطر سختگیریهاییست که باعث شده تو این گرونی و سختتر شدن ازدواج جوانها برای براورده کردن غریزه شون به این چیزها و این افراد رو بیارن!کاش بیشتر مطابق دین رفتار کنن! همین دین ما بود که از گناه زنی گذشت که به خودش اجازه نداد مومنی که فریب شیطان خورده بود رو به خلوتش راه بده و از اون فراتر حتی دستور اومد که همچون یک مومن حقیقی به خاک سپرده بشه!

  • علیرضا
    0

    ناجا اگه عرضه داشته تو گوش سربازش نمیزدن وسط خیابون چرا نتونستی حقتو بگیری اقای اشتری .چار تا بدبختو میگیری تو بوقو کرنا میکنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها