استاندار خوزستان:

لزوم راه اندازی «پویش های سلامت» در استان خوزستان

استاندار خوزستان گفت: به منظور کنترل و قطع زنجیره ی کرونا در استان، راه اندازی پویش های سلامت با جضور معتمدان در حوزه فرهنگی و آموزشی سلامت امری ضروری است.

لزوم راه اندازی «پویش های سلامت» در استان خوزستان

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان امروز در جلسه ای که با حضور جمعی از مسئولان استان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تمامی دستگاه ها بایستی در جهت کنترل شرایط و مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه فعال و کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی از طرح های مهم و اثرگذار در زمینه ی مقابله و پیشگیری از گسترش کرونا ویروس در استان است، افزود: تمامی دستگاه ها بایستی به نوبه خود به پیشبرد اهداف این طرح کمک کنند.

وی تصریح کرد: به منظور کمک به پیشرفت و تأمین امکانات مورد نیاز طرح شهید سلیمانی، بایستی هماهنگی هایی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، شرکت ها و صنایع استان انجام شود تا در قالب مسئولیت های اجتماعی و کمک های مؤمنانه به اجرای مناسب و درست طرح در خوزستان کمک و همکاری کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه برای اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی در استان نیاز به وسایل نقلیه داریم، یادآور شد: کسری خودرو های اختصاصی به این طرح در اهواز و شهرستان ها بایستی هر چه سریعتر تأمین شود. تاکنون ۳۷ خودرو از ۵۰ خودرو مورد نیاز ستاد مقابله با کرونا در اهواز تأمین شده و در شهرستان ها نیز به ۶۰ خودرو نیاز داریم.

سلیمانی دشتکی، با تاکید بر نقش مهم و موثر اطلاع رسانی به مردم به جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در سطح جامعه، گفت: به جهت شفاف سازی و ارائه هشدارهای لازم بایستی نماینده ای از کادر بهداشت و درمان در جلسات ستاد مقابله با کرونا دعوت و حضار شود ضمن اینکه در حوزه فرهنگی و آموزشی سلامت نیز بایستی پویش های سلامت با حضور معتمدان در راستای کنترل و قطع زنجیره ی کرونا برگزار شود.

منبع: خبرآنلاین

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها