مربی دو و میدانی جانبازان:

از بی‌توجهی‌ها جانم به لبم رسیده/ شاگردم معطل ۲۰ میلیون تومان است

یک مربی رشته‌های پرتابی دو و میدانی جانبازان و معلولان خوزستان گفت: چندین ماه است که به من و شاگردم برای دریافت پاداش کسب سهمیه، امروز و فردا و این ماه و آن ماه می‌کنند و چند ماه است که معطل ۲۰ میلیون تومان هستیم.

از بی‌توجهی‌ها جانم به لبم رسیده/ شاگردم معطل ۲۰ میلیون تومان است

خالد خضیرحمادی اظهار کرد: من از عدم توجه به شاگردم صادق بیت سیاح که کسب سهمیه پارالمپیک را داشته است، خیلی شاکی و دلخورم. تمام آن هایی که از استان خوزستان کسب سهمیه داشتند به جوایز خود رسیدند اما شاگرد من به حق خود نرسیده است. چندین ماه است که به من و شاگردم امروز و فردا و این ماه و آن ماه می‌کنند.

وی بیان کرد: یک ورزشکار هزینه دارد، پروتئینی که ۳۰۰ هزار تومان بوده الان ۳ میلیون تومان شده است. این رفتارها با ما درست نیست، چقدر حرف نزنیم؟ شاگردم این هفته باید برای مسابقات مهم کشوری به تهران برود که پول بلیت خود را به سختی و با قرض و قوله تهیه کرده است اما من چون پولی برای تهیه بلیت ندارم، نمی‌توانم شاگردم را در این مسابقات همراهی کنم. کجای دنیا دیده‌اید که شاگرد بدون مربی در مسابقات مهمی شرکت کند و ورزشکار برود و مربی جا بماند؟

این مربی عنوان کرد: به هر کسی که برای پول رو انداختم تا بتوانم بلیت تهیه کنم، فایده‌ای نداشت. من بیکارم و حقوقی ندارم و واقعا توان تهیه بلیت هواپیما با این قیمت بالا را هم ندارم. ظلم است که اداره‌کل ورزش و جوانان نمی‌تواند ۲۰ میلیون تومان را به ما بدهد. چند ماه است که من و شاگردم معطل ۲۰ میلیون مانده‌ایم. ۲۰ روز است که می‌گویند نامه دریافت این پول در امور مالی اداره‌کل است. درخواست من این است که کار ما را انجام دهند. به خدا زندگی خرج و ورزش هزینه دارد و هیچ ورزشکاری را پیدا نمی‌کنید که با بدن خالی و توان کم بتواند به المپیک برود.

وی گفت: چقدر حرفی نزنم؟ واقعا از بی‌توجهی‌ها جانم به لبم رسیده است. ما خوبی‌های مدیرکل ورزش و جوانان را فراموش نمی‌کنیم. او برای آماده‌سازی و تجهیز زمین جانبازان و معلولان تا همین الان هم در حال تلاش است اما انتظار دارم من و شاگردم را هم از نظر مالی حمایت کند. ما چندین ماه است که در انتظار دریافت ۲۰ میلیون تومان هستیم. باتوجه به شرایط پیش آمده و اینکه من نمی‌توانم بیت سیاح را در مسابقات این هفته همراهی کنم، او اصلا شرایط روحی خوبی ندارد و روز گذشته حتی نتوانست یک پرتاب درست داشته باشد و خودش می‌گوید اصلا برای موفقیت در مسابقات پیش رو امیدی ندارد. اگر او موفق نشود چه کسی پاسخگو است؟

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها