ابلاغ توزیع ۲۷۸ تن مرغ و گوشت منجمد در همدان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از ابلاغ سهمیه گوشت و مرغ منجمد به همدان خبر داد و گفت: توزیع سهمیه ۲۷۸ تن گوشت و مرغ منجمد در استان همدان ابلاغ شده است.

ابلاغ توزیع ۲۷۸ تن مرغ و گوشت منجمد در همدان

ابوالفضل اینانلو اظهار کرد: ۲۲۰ تن مرغ منجمد و ۵۸ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی به استان همدان اختصاص داده شده است که به محض اعلام کارگروه تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به ابلاغ سهمیه ۲۲۰ تنی مرغ منجمد به استان، تصریح کرد: مرغ منجمد با قیمت ۱۴ هزار تومان برای عاملان توزیع و با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف‌کننده توزیع خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان با بیان اینکه توزیع ۵۸ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی به استان ابلاغ شده است، یادآور شد: قیمت گوشت قرمز منجمد برای عاملان توزیع ۷۷ هزار تومان و برای مصرف کننده ۸۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند توزیع نهاده‌های دامی نسبت به ماه های گذشته بهتر شده است، افزود: از ابتدای بهمن تا ۱۶ اسفندماه سال جاری با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان ۲۲ هزار و ۹۵۹ تن نهاده دامی از محل ذخایر استراتژیک شرکت پشتیبانی امور دام استان همدان توزیع شده است.

اینانلو با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید تخصیص سهمیه از طریق سامانه بازارگاه تداوم دارد، خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته ۶۱۰۰ تن کنجاله سویا، ۳۸۷۹ تن ذرت و ۱۲ هزار و ۹۸۰ تن جو در بین واحدهای دامی استان همدان توزیع شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها