حمله تند مادر مرحوم علی انصاریان به آسیه اسدزاده

مادر علی انصاریان به حواشی اخیر در خصوص پسر مرحومش واکنش نشان داد.

حمله تند مادر مرحوم علی انصاریان به آسیه اسدزاده

چندی پیش آسیه اسدزاده، بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد. اما این رفتار خانوم بازیگر واکنش تند خانواده علی انصاریان را به دنبال داشت و آن‌ها این موضوع را قویا تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید : ادعای خانم بازیگر: ۵ سال با علی انصاریان نامزد بودم

حال مادر علی انصاریان در واکنش به این حاشیه که برای فرزند مرحومش به وجود آمده واکنش نشان داده است. ننه علی در این خصوص گفت: «چرا آخه این حرف‌ها رو می‌زنن؟ مگه اینا از خدا ترس ندارن؟ مگه پدر و مادر بالای سرشون نبوده؟! علی همه چیز زندگیش رو برای من تعریف می‌کرد. هرچی اتفاق می‌افتاد بهم می‌گفت. حالا هر روز یکی می‌گه من نامزدش بودم. علی کجا نامزد داشت؟! من و علی عاشق و معشوق بودیم باهم. مگه می‌شه علی نامزد داشته باشه و من ندونم. اینا از خدا نمی‌ترسن دروغ می‌گن!»

منبع: خبر ورزشی

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 33
  • راز
    0

    شاید صیغه کرده یواشکی

    نظرات شما -
    • به راز
      0

      برام جالبه به نظر درصد بالایی چیزی که خانم ادعا کرده عادی اومده و اصلا درصدی احتمال نمیدن شاید درست نباشه. تا حالا سابقه نداشته این همه ملت یهو با هم همه فمینیست بشن!

    • 0

      به راز : فمنیسم نباشیم پ ن : شما فمنیسما از ده فرسخی مشخصین ، نیاز نیس لب تر کنی و سخنان گهر بارتان را به زبان آورید.

  • ن. و
    0

    شاید با هم دوست بودن، دلیلی نداشته به مادرش بگه، کار بدی نکرده

    نظرات شما -
    • به ن.و
      0

      خانواده داریم تا خانواده...تو بعضی خانواده ها شاید دوست دختر وحلال و حرام و اینا عادی باشه و اصلا در نظر نگیرن اما نه تو خانواده ای همچون خانواده انصاریان.

  • کاربر ناشناس
    0

    مادرعزیزم روح عزیزت شاد این گناه رامیشویدچرابعدازفوتش چنین حرف بی‌ربطی زده دل مادرداغدیده راشکست نده جوابگو وجدانت رادرنظربگیر تاوانی دلی بدست آربخدادلشکستن گناهه مادرم بقرآن درکت میکنیم جوان مرده خبرازدلت دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    دروغگو شمن خداست خداگواه میدهدمادرم ناراحت نباش چون عزیزت دستش ازدنیاکوتاه شده

  • کاربر ناشناس
    0

    اینکه آدم پول دار باشه تا چهل سالگی ازدواج نکنه جای سوال است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تا پنجاه و بالاترش هم شده. عمو پوررنگ و حامد بهداد که سنشون از ایشون بیشتره چشونه مگه؟ یا اون پارسا پیروزفر؟!خب بعضیها با هر کی از راه رسید ازدواج نمی کنن و گرنه بله همه مون دیدیم و می بینیم مثل مور و ملخ تو کوچه خیابون ریخته کافیه فقط لب تر کنی!

    • ناشناس 14
      0

      نه ابنطورام نیست که لب ترکنی دختر بهت بدن خواب دیدی خیر باشه من دخترامو تو سن 24 سالگی هرجفتنشوشوهر دادم اما دامادام از 7 خان رستم که اولا دراوردن لقمه حلال واینکه اهل دود ودم ومشروبات ورفیق بازی نباشن شوهر دادم چرا چون برای همیشه شوهر دادم نه برای 1یا2 یاچند صباح بله اقاجون اینجوریاس

    • 0

      به ناشناس 14 : خا چیکار کنیم الان؟خوب نیست تعریف کردن از خود در جمع ، یک جوری میگی از هفت خان رستم انگار دختران ملکه انگلستان رو شوهر دادی تخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    مادر جان! به شما حق می دهم که از مرحوم علی آقا بابت اینکه همه چیز زندگی خصوصی اش را برای شما بیان نکرده ناراحت باشید و ممکن است بعضی مسائل بسیار خصوصی زندگی خود را از چشم و گوش شما مخفی نگه داشته باشد! من هم با توجّه به اینکه سن و سالی از من گذشته با این حال مانند مرحوم علی آقا همه اتفاقات روزمره زندگی ام را برای مادرم تعریف می کنم و چیز پهنانی از والدینم ندارم به جز مسائل بسیار خصوصی مانند داشتن دوست دختر و یا همسر صیغه ای!

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      می بینم که آقایون یکی یکی...به به! بابا اون بنده خدا دیگه دستش از دنیا کوتاهه...آخه این مادر داغدیده که نگفته از پسرم ناراحتم...از دست این خانم ناراحته که البته اگه مثلا صیغه نامه ای داشت که احتمالا نداره شاید جور دیگه ای باهاش رفتار می کردند.

    • ناشناس
      0

      به ناشناس 14:48 : آن خانم برای چه باید روابط خصوصی خود با یک مرحوم را در فضای مجازی علنی کند؟! آن مرحوم که از دنیا دستش کوتاه شده و امکان دفاع از خود ندارد. آن خانم هم با رسانه ای و علنی کردن روابط خصوصی خود با آن مرحوم نفعی نمی برد جز اینکه چوب حراج به آبرو و حیثیت خود بزند! کدام دختر و یا زن مطلقه سالم حاضر می شود برای دیده شدن بیشتر با آبرو و حیثیت خود بازی و یا معامله کند؟! چنانچه ادعای آن خانم اثبات نگردد وراث قانونی آن مرحوم می توانند از آن خانم به اتهام نشر اکاذیب شکایت نمایند. اگر ادعای آن خانم صحت داشته باشد و یا ادعایش اثبات گردد مادر مرحوم علی آقا بیشتر باید از فرزند خود ناراحت باشد تا از آن خانم! البته اگر کار خلاف شرعی به وقوع نپیوسته باشد این موضوع اصلاً ناراحتی ندارد و باعث خوشحالی هم هست. ضمن اینکه در شرع جهت ازدواج موقت چنانچه خانم خالی از موانع نکاح باشد قبل از خواندن صیغه موقت ، مهر معلوم و معین و مدت نکاح باید توسط زوجین با توافق یکدیگر تعیین گردد وگرنه عقد باطل است صرف خواندن صیغه ازدواج به زبان عربی "زوجتک نفسی فی المدت المعلومت علی مهر المعلوم توسط مرد و گفتن قبلت توسط زن ، نکاح شرعی واقع می شود و نیاز به داشتن عقدنامه شرعی نیست مگر برای اثبات ازدواج شرعی نزد مقامات قانونی.

    • محمد
      0

      سلام خداقوت این روزا متاسفانه خبر دروغ برای جمع کردن فالور هم خیلی ممکنه موج سواری از خبرهای قبل توجه از درد مردم منفعت کسب کردن و و و ان شاء الله خدا عاقبت مون رو بخیر کند

    • ناشناس
      0

      اگر راسته یه عکسی یه فیلمی یه مطلبی رو بیان کنه ؟نداره ونیست که نشان بده خواسته خودشو مطرح کنه با ابروی مرحوم بازی کثیفی رو راه انداخته دختر بیعقل

    • زوجتک!
      0

      در پاسخ به اون آقایی که گفته زوجتک نفسی ... این جمله توسط زن باید بیان بشه و نه مرد، این رو برعکس گفتی، ضمن اینکه در ازدواج موقت زوجین از هم ارث نمی‌برند!

    • ناشناس
      0

      پاسخ به زوجتک: در نگارش متن پیام عجله پیش آمد و اشکال تایپی در جابجایی عبارت زن و مرد صورت گرفت که بدینوسیله از یادآوری جنابعالی سپاسگزاری می گردد. ضمناً عرض می شود اینجانب حرفی از ارث بردن زوجین از یکدیگر در عقد موقت نزدم و فرمایش جنابعالی مبنی بر اینکه زوجین در عقد انقطاع از یکدیگر ارث نمی برند تصدیق می گردد.

  • ناشناس
    0

    روح علی آقا شاد ،اگر هم رابطه ای بوده وقتی که انصاریان خودش بر ملا نکرده چرا این زن بی سر پرست میخواهد بر ملا کند وقتی دختری بی فرهنگ وضد اجتماع رفتار میکند ومدعی میشود که خود را در اختیار دیگری قرار میداده ،انسان نا خود آگاه حالش به هم میخورد پنج سال ودر انتها هیچ مگر پرستو بازی بوده؟

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      ها والله! همینو بگو!

    • عامو
      0

      الحق که راست گفتی ایول ؟

    • هم وطن
      0

      فدایی داری ؟

  • انقلابی
    0

    مادر محترم علی انصاریان عزیز ناراحت نش تو تازه متوجه شدی این بازیگران از خدا که هیچی از مرگ و اونور مرگ هم نمی‌ترسند تد خودتو ناراحت نکن مردم ایران فکر میکنند علی تو مثل پسرای خودشون که عوضی هستن ببخشید بوده فکر کن اینا یه مشت دیوانه اند

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      لطفا تعمیم جزء به کل نده.بازیگرا هم ادم های خوب توشون زیاده.در ضمن تو در حد و اندازه ای نیستی که به پسرای ایرانی بگی عوضی.

  • ناشناس
    0

    حالا خانم بیا تحویل بگیر! یه مادر داغدار رو داغشو تازه کردی! چی گیرت میاد جز اینکه البته اسمت بیافته سر زبونا !راست گفته بنده خدا...میگن ممکنه به مادرش نگفته باشه ولی مادرا خوووب همین که سرو گوش پسراشون بجنبه میفهمن پای یه دختر یا زن در میون هست یا نه!اونم تازه 5 سااال!اون هم تازه این دو که اینقدر به هم نزدیک بودند!حالا باز اون خانمه که ادعا می کرد نامزد خدابیامرز پاشاییه هم مرتب تو بیمارستان پیشش میرفت و هم بالاخره چندتایی با هم دیده بودنشون.

  • علی
    0

    بچه های امروزی هیچ عیب و عار برای خودشون نمی بینند که همه چی را صادقانه بر زبان بیاورند .

    نظرات شما -
    • یه ناشناس دیگه
      0

      والله من هم مثل شما توش موندم که ملت یهو چه راحت و آزاد شدن همچی!

  • arad
    0

    اگر بزرگتر بالا سرشون باشه از این کارها نمیتونن بکنن مشخصه که اشخاصی هستند که به هر قیمتی میخواهند در فضای مجازی دیده بشن و کمبود دارن هیچ کس به این حرفهای پوچ و بی اساس اهمیت نمیده مادر بزرگوار مرحوم انصاریان ایشان شخص برجسته و خانواده دوست و اجنماعی بودند شما اصلا به این کامنتها توجه نکنین چراکه شخصیت این خانمها که خودشونو میخوان یه جورایی به مرحوم انصاریان بچسبون کاملا مشخصه که چی هستند همه مرحوم انصاریان و خانواده شمارا بهتر میشناسند

  • احمد
    0

    این خانوم خانما احتمالا توهم داره این انگها از آقایون بدوره مردها مثل روغن گوسفندی پاک پاکند کرم از خود درخنه

    نظرات شما -
    • یکی
      0

      حالا به خاطر یه نفر همه رو دیگه جمع نبند که برخی اقایون خودشون هم از دست زنهای صیغه ای و غیر صیغه ای پدرانشون دل خوشی ندارن!

  • امیر
    0

    حالا هر چی بوده یا نبوده دست بردارید از قضاوتهای بیجا . بابا داغون کردید این مادر وخانواده را خدا رحمتش کنه آدم باید پیش خدا آبرو داشته باشه که انشااله اون خدابیامرز داشته فاتحه مع الصلوات

  • هموطن
    0

    مادر جون خدا بهت صبر بده.

  • افتخاری
    0

    از این خانوم مدارک بخواهند ببیند آیا راست یا دروغ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها