جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان:

سفر به شهرستان‌های نارنجی استان گیلان ممنوع است

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: سفر به شهرستان‌های نارنجی استان گیلان به‌ویژه در ایام عید ممنوع است.

سفر به شهرستان‌های نارنجی استان گیلان ممنوع است

محمود قاسم‌نژاد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه‌های اخیر کرونای انگلیسی در کشور رخ داد و تقریباً در همه استان‌های کشور مشاهده شده است.

جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت: به همین دلیل نیاز است که در ایام پیش روی و تعطیلات نوروزی فاصله‌گذاری اجتماعی، ضد عفونی دست‌ها و ماسک زدن به خوبی رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افزود: دورهمی‌ها و رفت و آمدهای مرسوم در ایام نوروز را باید در سال جدید کنار بگذاریم و همان طوری که مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام فرمودند ما امسال به مسافرت نمی‌رویم.

قاسم‌نژاد عنوان داشت: هم وطنانی که از سراسر کشور به استان گیلان سفر می‌کردند امسال باید سفرهای خود را به زمانی موکول کنند که بیماری کرونا از بین رفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد استانی مقابله با کرونا در ایام نوروز به هیچ وجه سفری به شهرهای نارنجی و قرمز انجام نمی‌شود‌.

جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان تصریح کرد: طبق مصوبات سفر به شهرهای آبی، زرد و سفید با رعایت 100 درصد پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

وی گفت: توصیه ما این است که شهروندان اولاً سفر نداشته باشند و در صورت مسافرت نیز فقط به شهرهای سفید، زرد و آبی سفر کنند و اگر افراد به شهرهای نارنجی و قرمز بروند با کسانی که محدودیت‌ها را نادیده بگیرند برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ابراز داشت: اکنون وضعیت خوبی در استان گیلان حاکم است اما اگر وضعیت به حالت قبل برگردد در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها