رییس دفتر مقام معظم رهبری:

واکسن فایزر چند نفر را کشته یا جواب نداده/ واکسن برکت با نمونه غربی قابل مقایسه نیست


16 اسفند 1399 - 19:52
6043a947f3f0a_6043a947f3f0c
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: واکسن برکت با همه آنچه که غربی‌ها در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در مراسم آئین افتتاح ۱۰۰ مدرسه جدید برکت، ۳۵۰ مسجد و امضای تفاهم نامه احداث ۱۰۰۰ مدرسه برکت با اشاره به گزارش جامع، کامل و بلیغ دکتر مخبر در رابطه با فعالیت‌های گسترده‌ای که این ستاد اجرایی دارد و کارهای عظیمی که تاکنون انجام شده، به ویژه بنیاد برکت، بیان کرد: برای من که بسیار جالب بود شنیدن این گزارش و ان شاءالله به حضرت آقا عرض خواهم کرد آن چه را من شنیدم و آن فعالیت‌های عظیمی که این ستاد اجرایی دارد.

وی افزود: می‌توانم بگویم تقریبا چراغ خاموش دارند کارشان را انجام می دهند، به خصوص در مسئله تولید واکسن طوری که من از ایشان شنیدم، چیزی که در دست تکمیل آن هستند و انجام می‌دهند، با همه آنچه را که غربی‌ها و هرجا در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

آیت الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: آنچه را که آمریکایی‌ها به نام فایزر درست کردند، تاکنون چند نفر را کشته و یا جواب نداده و برخی‌ از کشورها اصلا از قبول این واکسن خودداری کردند و قبول نکردند و نکته مهم این است که در عین تحریم که همه درها را به روی ما بستند این کار انجام شده و امروز این مسائل را ما می‌‍شنویم و می بینیم.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: واکسن برکت با همه آنچه که غربی‌ها در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6043a947f3f0a_6043a947f3f0c
16 اسفند 1399 - 19:52

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در مراسم آئین افتتاح ۱۰۰ مدرسه جدید برکت، ۳۵۰ مسجد و امضای تفاهم نامه احداث ۱۰۰۰ مدرسه برکت با اشاره به گزارش جامع، کامل و بلیغ دکتر مخبر در رابطه با فعالیت‌های گسترده‌ای که این ستاد اجرایی دارد و کارهای عظیمی که تاکنون انجام شده، به ویژه بنیاد برکت، بیان کرد: برای من که بسیار جالب بود شنیدن این گزارش و ان شاءالله به حضرت آقا عرض خواهم کرد آن چه را من شنیدم و آن فعالیت‌های عظیمی که این ستاد اجرایی دارد.

وی افزود: می‌توانم بگویم تقریبا چراغ خاموش دارند کارشان را انجام می دهند، به خصوص در مسئله تولید واکسن طوری که من از ایشان شنیدم، چیزی که در دست تکمیل آن هستند و انجام می‌دهند، با همه آنچه را که غربی‌ها و هرجا در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

آیت الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: آنچه را که آمریکایی‌ها به نام فایزر درست کردند، تاکنون چند نفر را کشته و یا جواب نداده و برخی‌ از کشورها اصلا از قبول این واکسن خودداری کردند و قبول نکردند و نکته مهم این است که در عین تحریم که همه درها را به روی ما بستند این کار انجام شده و امروز این مسائل را ما می‌‍شنویم و می بینیم.

منبع: ایسنا

66

نظرات 37
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مورچه 5 0 پاسخ 1399/12/17 -11:39

وزارت بهداشت چقدر ضعیف عمل کردی که یک اخوند درمورد علم پزشکی نظرمیده نمکی کلاه تو بزاربالاتر اما دست پرستار که ازقشرمردم هستن را میبوسم

ایرانی 9 0 پاسخ 1399/12/17 -11:30

مرگ بر شخص یا اشخاصی که باعث میشن مردم بمیرن تمام اعراب فایزر زدند اون وقت برای ایرانی حرام است

عباسی 15 1 پاسخ 1399/12/17 -10:32

حاضرم قسم بخورم همتون فایزر زدید

م ح 9 0 پاسخ 1399/12/17 -09:51

مغزمتفکربودندمانمیدانستیم تمام پروفسورهابایدلنگ بندازند

لیلا 11 1 پاسخ 1399/12/17 -08:24

اون قدیما به بچه ها می گفتند هرکس زیاد قند بخوره مار میره داخل شکمش دقیقأ مثل توجیه این شخص که میگه تا حالا چند نفر کشته شدند. یا جواب نداده. (ای خدا از سر تقصیر بزرگانمان نگذرد که مملکت را دادند دست شما)

علی 29 3 پاسخ 1399/12/17 -03:09

پس دکترای مملکت بوق هستند آخوندا در مورد واکسن اظهار نظر می‌کنند... خدایش بسه دیگه توهمه چی دخالت...؟؟؟

دن کیشوت 26 2 پاسخ 1399/12/17 -02:20

آخوند کارشناس واکسن، احتمالا ژاپنی‌ها خر بودند که صد میلیون دوز واکسن فایزر خریدند!

مورچه 22 1 پاسخ 1399/12/17 -00:50

یگ پزشک بیادبگه چه چیزهای وضو راباطل میکنه خودت ناراحت نمیشی اقای محمدی ؟پس چراپاتو توی کفش دیگران میکنی چرا ماسکتو نزدی ؟بفرمابرودنبال کارخودت باش

ناشناس 1399/12/17 -08:51

چون واکسن فایزر اهدایی رو زده ماسک نمیزنه !!!!!!!!!!

کوروش 28 2 پاسخ 1399/12/16 -23:52

سکوت کن لطفا

محمد 21 2 پاسخ 1399/12/16 -23:06

چرا واکسن فایزر یا بیوتک نخریدیم ،، این واکسنها عوارض تقریبا صفر و کارایی ۹۵ درصد دارن

سانا ز 1399/12/17 -08:39

پرفسور من خخ جناب محمد شما کجا درس خوندین دکتر جانن

شهروند۱ 19 1 پاسخ 1399/12/16 -22:53

کیانوش جهانپور درباره خبر خونریزی داخلی شدید پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک در شهر گناباد، اظهار کرد: یکی از همکاران پزشک ما در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در مدفوع او ‌خون دیده شد.

شهروند۱ 28 2 پاسخ 1399/12/16 -22:51

حاج آقا چند خبر برو بالا ببین پزشک گنابادی بعد از تزریق واکسن روسی خونریزی داخلی دچار شده . لطفا در خصوص تخصص خودتان اظهار نظر کنید حاج آقاچطور نگران معیشت مردم نیستین ، خبر دارید مردم به چه فلاکتی افتادن

ناشناس 17 0 پاسخ 1399/12/16 -22:32

واکسن کوو پارس رازی - واکسن کوو ایران و واکسن تولید مشترک با کوبا را پس از موفقیت در آزمایش های بالینی به تأئید سازمان بهداشت جهانی برسانید آنوقت به همه گروههای هدف با اولویت تزریق به گروههای پرخطر بطور اختیاری تزریق کنید.

بسیجی 15 5 پاسخ 1399/12/16 -22:28

۳۲ نفر بعد از زدن واکسن فایزر در تصادف از بین رفتن و مردن

ساناز 1399/12/17 -08:37

جناب حالا این اطلاعات رو از کجا اوردی لامصب اها فک کنم ازرائیل هستی ک خبر داری

ب 23 2 پاسخ 1399/12/16 -22:17

اگه در کار روحانیون اظهار نظر کنی میگن این مسایل تخصصی هستند و غیر معممین حق دخالت ندارند ولی معممین حق دارند در همه چیز دخالت و اظهارنظر کنند.

یه بنده خدا 1399/12/17 -01:09

خب اتفاقا تخصصشونه. اینا روحانی سیاسی اند

روح اله 1399/12/17 -10:03

درست میگی حاج اقا. حیف که ناشناس میای و میری .ولی ما میشناسیمت

ایرانی 20 1 پاسخ 1399/12/16 -22:10

تاریخ در مورد این موضوع قضاوت میکنه

م 52 4 پاسخ 1399/12/16 -21:41

خدایی خودت کدومشو زدی ، فایزر یا برکت ، نگو برکت که باورم نمیشه به همین برکت .

حسین 34 3 پاسخ 1399/12/16 -21:39

نمی‌دونم چرا دائم خودشون رو با بقیه مقایسه میکنن؟ سرتون رو بندازید پائین کارتون رو بکنید. شاید بهتر باشه بگم ساکت باشید بگذارید بقیه کارشون رو بکنند.

سید 1399/12/16 -22:03

توفقط به آسپزخانه برو ببین چه درست می کنند. در آینه قیافه ات را دیدی. تو یه گماشته هستی. تخصصت چی هست.

مصطفی 1399/12/17 -21:03

نکنه منتظری از آشپزخونه برات ساندیس بیارن. اینجا از این خبرا نیست سید جان

ناشناس 32 1 پاسخ 1399/12/16 -21:06

نظر شما حجت،ولی پس کی این واکسن تجربه میشود ولی شما چرابدون تخصص نظر میدهید شماکه در این مورد صاحب نظر نیستین از کجا معلوم اگر جواب نداد چه میگویند، حد اقل در فایزر با صداقت عمل میکنند خداکنه در ایران هم اینگونه باشد ولی صاحبان علم وعمل هم اینگونه اظهار نظر نمیکمند که شما ها با اطمینان نظر میدهید

م 28 2 پاسخ 1399/12/16 -21:03

حاج آقا این تحقیقو از کجا پیدا کردین اکثر کشورهای دنیا دارن از واکسن فایزر استفاده می کنند ودر کشور ما مردم دارن می میرند و ورود واکسن های معتبر غربی ممنوع هست از فروردین ماه هی دارین به مردم امید می دهین که هفنه بعد ماه ماههای بعد واکسن داخلی اماده می شه پس کو واین همه تبلیغ مکنید حاج اقا؟؟؟؟؟

حمزه 33 3 پاسخ 1399/12/16 -20:49

شما درست میفرمائید جناب پروفسور !

عقیل 1399/12/18 -16:36

خخخحح۰۰

سپنتا 49 4 پاسخ 1399/12/16 -20:45

دقیقا مثل پدافند هواییمون که تشخیص مسافربری رو با جنگنده مداد ، واکسنمون هم خیلی خوبه عالیه

حمید 1399/12/16 -21:18

به کوری چشم تو و همه مزدوران ، واکسنی در حد عالی ساختیم

ایرانی 1399/12/16 -22:12

چاره فقط جنگه جنگ

به حمید 1399/12/16 -23:08

از حماقت شما و امثال شما تعجب نمی‌کنیم!

کاربر ناشناس 42 5 پاسخ 1399/12/16 -20:27

اینم جوک سال مردم را چه فرض میکنید واکسنی که هنوز در فاز ازمایشه و هنوز تاییدیه جهانی نگرفته شده بهترین واکسن دنیا واز واکسن غربی بهتر است خدایا ما را از دست اینها نجات بده

کاربر ناشناس 1399/12/17 -02:47

حتما حاج آقا واکسن زدند.

نشناس 40 5 پاسخ 1399/12/16 -20:15

پرفسور صمیمی نظر نمیدن ایشون نظر میدن به همین خاطر هست همیشه عقبیم