سخنگوی شورای وحدت:

شخصیت رئیسی وحدت‌آفرین است/ اگر به میدان انتخابات وارد شود، قویا از او حمایت می‌کنیم

سخنگوی شورای وحدت گفت: بر این باوریم که انتخابات سال آینده بسیار کلیدی است و باید با تقویت خط انقلابی مسیر پیشرفت ایران با جدیت دنبال شود.

شخصیت رئیسی وحدت‌آفرین است/ اگر به میدان انتخابات وارد شود، قویا از او حمایت می‌کنیم

منوچهر متکی در همایش کمیته کارگری که در محل همایش های آدینه برگزار شد، با تاکید بر لزوم‌ تلاش برای دستیابی به وحدت و اجماع نظر همه نیروهای انقلابی و ارزشی افزود: شخصیت آقای رییسی‎ اجماع آفرین و وحدت آفرین است. اگر آقای رئیسی به میدان انتخابات وارد شود ما به عنوان شورای وحدت قویا از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‎ما به مردم پیشنهاد می کنیم که آقای رئیسی نامزد پاکدست و قابل اعتماد برای کشورداری است.

متکی یادآور شد: ‎قبل از ورود آقای رئیسی به قوه قضاییه، مردم نسبت به مبارزه با فساد و اینکه جلوی دزدی ها و حرام خواری ها و پلشتی ها گرفته شود کاملا ناامید شده بودند اما وقتی آقای رئیسی به قوه قضاییه رفتند یک بارقه امیدی در میان مردم ایجاد شد.

سخنگوی شورای وحدت افزود: ‎شورای وحدت معتقد است که همه باید در تصمیم گیری و ایجاد زمینه برای برگزاری انتخابات پرشور و آینده ساز شریک باشند پس برای این هدف، از اقشار مختلف و احزاب و تشکلها و اساتید و دانشجویان و رزمندگان و زنان و کارگران و
فرهنگیان دعوت کرد که در فرایند این تصمیم‌گیری و تصمیم سازی حضور و مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما بر این باوریم که انتخابات سال آینده بسیار کلیدی و تعیین کننده است و باید با تقویت خط انقلابی و نگرش اصیل اسلامی ایرانی مسیر پیشرفت و تعالی ایران عزیز با جدیت و اهتمام مضاعف دنبال شود و کمبودها و کاستی هایی که در چند سال اخیر داشتیم جبران شود.

در این همایش که به همت کمیته کارگری شورای وحدت برگزار شد، نمایندگان و فعالان تشکل‌های کارگری به طرح‌ نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مهمترین مطالبات و مشکلات اقشار کارگری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • عباس
    0

    فقط تتلو و دیگر هیچ .

  • نشناس
    0

    معاون اولش رفته خارج و خودش میخواد کاندیدای ریاست جمهوری بشنه حتماً رای تتلو از رئیسی بیشتر هست و یک چیز جالب اصولگرا ها تو رسوا کردن استادن ولی چرا از احمدی میترسن چون اول پته شمون رو آب میده دوم طرفداران او میان به مخالف اصولگراها رای میدن تندرو هایی فلفلی از احمدی میترسن؟؟!!

  • سید
    0

    مردم از این شخصیت خوسشان نمی اید. از این ادم نفرت دارند. خشونت و غضب از قیافه این هویداست. مردم اورا مردود کردند.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      بگو مسئولین و آقا زاده های دزد از این شخصیت خوششان نمی اید.

  • آتش
    0

    کدام اختلاس گر و دزد بیت المال محاکمه و اعدام شد؟!!! تمام گزینه های فریب وچپاول حقوق بیت المال روی میز است

  • ف
    0

    فقط وعده یارانه 250 هزارتومنی یادش نره البته با تورم الان باید یک میلیون تومن یارانه بدهد تا همان 16 میلیون باز هم رای دهند

  • کاربر ناشناس
    0

    حاجی جان چندنفر اصلی رابیار پای میزعدالت ولی قدرتشان زیاداست، چون فتاح رسماً معذرت خواهی کرد، همه مسوولانی که معاونشون زندانی اقتصادی هستن رئیس شون اختلاص گراصلیند لطفاً عدالت، نه جناحی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها