رحیم طوفان علت انصرافش از کارگردانی پدرخوانده را اعلام کرد

رحیم طوفان که قرار بود کارگردانی سریال «پدرخوانده» را برای عرضه در شبکه نمایش خانگی برعهده داشته باشد، بیان کرد که بیش از یک ماه است از کارگردانی این سریال انصراف داده است.

رحیم طوفان علت انصرافش از کارگردانی پدرخوانده را اعلام کرد

رحیم طوفان که مدتی است از کارگردانی سریال «پدرخوانده» انصراف داده است درباره این مجموعه بیان کرد: اردیبهشت ۹۹ مذاکراتی برای تولید پروژه آغاز شد. آن زمان سرمایه گذار فعلی «پدرخوانده» با شناختی که از فیلم سینمایی «یک کیلو و بیست و یک گرم» به کارگردانی من داشت، برای همکاری در یک پروژه مشترک به من پیشنهاد داد.

وی ادامه داد: ما جلساتی را با هم برگزار کردیم تا اینکه اواخر تابستان برای شروع تولید این سریال در شبکه نمایش خانگی اعلام آمادگی کرد و من هم او را به دلیل اعتمادی که داشتم به مرتضی شایسته تهیه‌کننده معرفی کردم. همچنین نویسندگانی را برای حضور در سریال «پدرخوانده» معرفی کردم و عوامل اصلی و جزئیات پروژه با پایه‌گذاری من پیش رفت.

طوفان در ادامه بیان کرد: بعد از آن بازیگر اصلی سریال یعنی ماهسون کرمیزی گل خواننده و بازیگر سرشناس ترکیه‌ای را به پروژه پیشنهاد دادم و حتی براساس این شخصیت فیلمنامه نوشته شد. البته، شاید امروز اگر جناب ماهسون برخی نکات غیرحرفه‌ای نسبت به این پروژه را بداند، از حضور در آن انصراف بدهد.

وی درباره دلایل جدایی خود از این پروژه اضافه کرد: برخی مسائل غیرحرفه‌ای باعث شد بنده از کارگردانی سریال انصراف دهم و ترجیح هم می‌دهم فعلاً حرفی از این مباحث به میان نیاورم و اگر رفتار غیرحرفه‌ای ببینم، سکوتم را خواهم شکست و قطعاً به نفع پروژه مذکور نخواهد بود.

طوفان در پایان بیان کرد: طرح اولیه این پروژه از خود من بود و با نام خود من هم قرارداد به امضا رسیده است با این حال بیش از یک ماه است که از کارگردانی این سریال منصرف شدم و برایم عجیب است که چرا بعضی یک باره آن هم به نفع خود درباره آن اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها