در گفتگوی خبرفوری با یک فوق تخصص غدد و متابولیسم بررسی شد

تبعات پخش کلیپ‌های جنسی سلبریتی‌ها چیست؟ / تماشای تصاویر مستهجن منجر به بلوغ زودرس می‌شود


16 اسفند 1399 - 06:06
604284d62aeb3_2021-03-05_22-51
انتشار کلیپ جدید ساسی مانکن با حضور یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، بازتاب بسیاری داشته، اما آنچه کمتر مورد توجه قرار گرفته، تبعات پخش این کلیپ بر روی سلامت جنسی کودکان و نوجوانان است.

در همین راستا یک فوق تخصص غدد و متابولیسم می گوید: عوامل ژنتیکی و محیطی در بلوغ زودرس تأثیرگذار است اما عوامل محیطی تأثیر بیشتری دارد برای مثال چاقی باعث می‌شود میزان ترشح هورمون‌های زنانه و مردانه تغییر کند.

محمد پژوهی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: عامل دوم که نقش مهمی دارد به مسائل روانی مربوط می‌شود که تماشای تصاویر روابط زناشویی در ذهن کودکان ایجاد می‌کند. یکی از راه‌های مهم درمان، دور کردن بچه‌ها از تماشای این فیلم‌هاست.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

انتشار کلیپ جدید ساسی مانکن با حضور یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، بازتاب بسیاری داشته، اما آنچه کمتر مورد توجه قرار گرفته، تبعات پخش این کلیپ بر روی سلامت جنسی کودکان و نوجوانان است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

16 اسفند 1399 - 06:06

در همین راستا یک فوق تخصص غدد و متابولیسم می گوید: عوامل ژنتیکی و محیطی در بلوغ زودرس تأثیرگذار است اما عوامل محیطی تأثیر بیشتری دارد برای مثال چاقی باعث می‌شود میزان ترشح هورمون‌های زنانه و مردانه تغییر کند.

محمد پژوهی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: عامل دوم که نقش مهمی دارد به مسائل روانی مربوط می‌شود که تماشای تصاویر روابط زناشویی در ذهن کودکان ایجاد می‌کند. یکی از راه‌های مهم درمان، دور کردن بچه‌ها از تماشای این فیلم‌هاست.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یه ناناس دسگه 2 0 پاسخ 1399/12/17 -12:55

الان یه چیزی خوندم گفتم حتما بگم که حواسمون باشه چه جوری قضاوت می کنیم چون این خانم تو مصاحبه ش گفته 4 ساله هیچ فیلم اونجوری اصلا بازی نکرده پس ببینید چی به گردنمون می افته اگه همچنان از همون لقبها بخوایم بهش بدیم؟ فرقش با اونی که هنوز تو این کارهاست چیه پس؟!

A 0 0 پاسخ 1399/12/16 -22:47

با ایمانی که به خدا دارم مطمئنم تو هیمن دنیا به زودی محاکمه میشه.

ساسی 2 1 پاسخ 1399/12/16 -21:02

ببینید ساسی مانکن چقدر قدرتمنده ک با خوندن ی کلیپ تموم سیستم‌های رسانه ای و مجازی ما رو ب زلزله انداخته ک برای خنثی کردنش میگن الان چکار بکنیم چکار نکنیم

هنگامه 2 9 پاسخ 1399/12/16 -17:19

لعنت خدا به طرفدارآن فیلمهای مستهجن در خانواده بی بندوباری بزرگ شدن

مالک 1399/12/16 -17:36

من خودم چندتا از دوستام که بچه هم دارن میبینن چه ربطی داره آخه؟خوب دوست دارن....این جور چیزا رو از سن حداقل ۱۷ ۱۸ باید بدونن نه زیرش...

به مالک 1399/12/16 -19:59

کاملا درست گفتی مالک جان! مردان متاهلی که اتفاقا رابطه خیلی خوبی هم با همسرانشون دارن باز دیدن اینجور فیلمها هم تو برنامه شونه و اونو لازم می دونن. به جای نگرانی که اگه بچه ها ببینن چی میشه و چی نمیشه بهتره تلاش کنیم هر چه زودتر خودمون درست و حسابی بهشون توضیح بدیم بین زن و مرد وقتی ازدواج می کنن چی میگذره و یادشون بدیم بعضی چیزها مال ادم بزرگاست و زشت و بده وقتی وقتش نشده ادم بره دنبالش نه اینکه ولشون کنیم شکل غلطش رو از این و اون یاد بگیرن.

کاربر ناشناس 1399/12/17 -05:39

درود خداوندگار بر تو ای بانوی پاکدامن

سالاریان 8 0 پاسخ 1399/12/16 -13:29

تو صفحه اینستای این خواننده برین و استوریهاشو ببینین حتی بچه های ۶ ۷ ساله هم دارم آهنگاشو میخونن و خانواده فیلم میگیره...درسته روابط ج‌نسی رو همه باید بدونن و همه علاقه انجام دارن ولی تو یه سنی نه بچه ای که حتی به بلوغ نرسیده...حالا خوبه مدارس غیرحضوریه...

مهدی 3 2 پاسخ 1399/12/16 -13:11

شبکه ملی اطلاعات چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متفاوت 2 2 پاسخ 1399/12/16 -12:45

به نظرمیرسه واکسن فایزر روش اثرگذاشته.

1399/12/16 -15:12

فرق همجنسگرایی با رابطه زناشویی رو نمیدونی؟

نام مستعار 9 4 پاسخ 1399/12/16 -11:13

فیلم بالا رفتن از دیوار سفارت بدآموزی نداره؟ چهره های معصومه ابتکار و لیلا واثقی بدآموزی نداره؟

ناشناس 8 4 پاسخ 1399/12/16 -10:30

این خانم که اینجا هیچ کاری مرتبط با فیلمهای اونجوری نکرده که! اون فیلمهاش هم که مربوط میشه به حیاط خلوت زندگی خیلی مردها که درصد بالاییشون تو نوجوانی و جوانی دوست دختر داشتند!اون دیروز بود و امروز اوضاع دیگه مثل دیروز نیست که بشه قایمکی کاری کرد.بهتره حواسمون باشه چطور دیگران رو قضاوت می کنیم.

حیدر 3 3 پاسخ 1399/12/16 -10:28

الان وزیر ارتباطات کجاس؟ داره رایزنی میکنه برای بسته های اینترنت شبانه وپسن پهبادی!خخخ

ناشناس 1399/12/16 -14:12

وزیر جوان رفته گل بچینه...خخخ...بابا تقصیر اون بنده خدا چیه؟! مردم ما مدتهاست تشنه اخبار زندگی خصوصی این و اون شدن و این چیزه که باید جلوش رو گرفت نه فناوری!

داریوش 11 14 پاسخ 1399/12/16 -10:18

یکی از تبعات پخشش اینه که معلوم میشه اینترنت کشور فضای مناسبی نداره وباید سازماندهی وشبکه ملی داشته باشه وآذری جهرمی باید از مردم به خاطر رها کردن ایران در فضای مجازی به مردم جواب بده!!!

ناشناس 7 3 پاسخ 1399/12/16 -10:09

خجالت بکشین ،مگر ساسی مانکن وزیر فرهنگ هست؟یا وزیر ارشاد؟!!!!!!!بودجه های کلانی که می گیرین صرف چی میشه. حرومخورها

. 9 1 پاسخ 1399/12/16 -09:33

مشکل فقط این نیست یسری بچه ها ناگهان با صحنه رابطه پدر مادر مواجه میشن..و فکر میکنن خشونته...

ناشناس 1399/12/16 -14:35

اوه اون که دیگه واویلاست و مقصر هم صددرصد پدرومادر که حواسشون نبوده حریم خصوصییشون رو حفظ کنن.

یه هو 1399/12/16 -23:04

امان از تجربه ...

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks