واکنش سخنگو و وزیر امور خارجه به اظهارات اخیر محسن رضایی در مورد مذاکره با آمریکا/ ایشان نظر شخصی خود را گفتند

وزیر امور خارجه در توييتى نوشت: عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند. اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود.

واکنش سخنگو و وزیر امور خارجه به اظهارات اخیر محسن رضایی در مورد مذاکره با آمریکا/ ایشان نظر شخصی خود را گفتند

سعید خطیب زاده عصر روز جمعه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اظهارات اخیر محسن رضایی در ارتباط با موضوع مذاکرات هسته ای و تحریم ها در مصاحبه فاینشنال تایمز گفت : مصاحبه و نظرات مطرح شده در این مصاحبه شخصی می باشد. کلیه امور مرتبط با حوزه سیاست خارجی صرفا از طریق وزارت خارجه و به صورت نهادی و از مجاری رسمی خودش منتقل می شود.

فاینشنال تایمز به تازگی به نقل از محسن رضایی در قالب گفت وگو با این رسانه نوشته است: ایران آماده است که به مذاکرات هسته ای با آمریکا و دیگر قدرت های جهان باز گردد اگر طرف های مقابل سیگنال واضحی بفرستند که تحریم‌ها تا یکسال آینده برداشته می‌شود . آنها باید به ما اعلام و اطمینان خاطر دهند که تحریم‌های اعمال شده بعد از برجام در عرض یک سال برداشته می‌شوند.

همچنین، محمدجواد ظریف (وزیر امور خارجه) در توييتى نوشت: عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند. اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود.

من، به عنوان وزیر خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران، به زودی طرح اقدام سازنده و دقیق خودمان را ارائه خواهم کرد- البته از طریق کانال‌های دیپلماتیک.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کیان
    0

    ایول حالا که جرات موشک ول کردن ندارید با زبان اوضاع و معیشت مردم را خراب نکنید برو رو ایالات کار کن

  • کاربر ناشناس
    0

    اگه ظریف همچین نظری داده بود الان راهپیمایی و مرده باد شروع شده بود، البته اگه واقعا این نظر رو بیان کرده باشه

  • امید
    0

    سلام هرکاری میکنید. بفکراین ملت مظلوم باشید بعدابزنید خودتان رو داغان کنید این چه وضعیه پدرامریکاوانگلیس بسوزه ملت رودریابید بخدامسولین باپنبه دارن سرمیبرند خجالت بکشید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آقای ظریف تو هشت سال نتونستی کاری کنی توسه ماه میخواهی هنرنمایی کنید برو دنبال خوش گذرانیدن توراخدااین دولت نس بی کفایت دروغگو را برداریدشما مردم بابی مدیریتی تان خواب وخوراک مردم گرفتید این تا فردا تا فردابس است شما وقتی تونستیدمرع راکنترول کنید مذاکره پیشکش مردم دگه گول شما غرب گرا هارا نمیخورند امتحانات راپس دادید کارنامه سیاهی دربین مردم داریدبروید کنارخوهشن تایه دل سوزنظام واسلام بیاید راه امام را ادامه دهد دروغگویی واوام فریبی دگه بس است

  • کاربر ناشناس
    0

    اینقدر مخفی کاری دارید که هیچی معلوم نیست، شایدهم همینو میخواهید

  • جمعه
    0

    جناب ظریف منکه نفهمیدم تو از کجا فهمیدی که این اظهارات،نظر شخصی هست.

  • ناشناس
    0

    مگه در کشور یک دولت یا یک تریبون داریم که تک صدایی باشد. طرف دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است آنوقت می فرمائید نظر شخصی خودش را گفته است!!! حتماً از خبرهای پشت پرده که دولت و مردم خبر ندارند او با خبر است!

  • منم مختار
    0

    لعنت خدا بر خفاشان زالو صفت خبیث کاسه لیس ماله کش .درود بر دکتر ظریف .به فکر مردم باشید تا دیر نشده و پشیمون شوید صد بار زیر خط فقر هستیم ای بود ایران ؟ هر کسی که باعث فلاکت ملت باشد حرام لقمه است و هر کس به فکر معیشت و اعتبار ملت شیر پاک خورده است دزدان بیت المال خفه شید.

  • حبیب الله بزرگ نام
    0

    دکترجوادظریف ملت آزپان خوردن افتادندودیگر به فرست طلبان نده بفکرملت گرسنه باش خداوندپشتیبانت هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها