شهردار اهواز برکنار شد

موسی شاعری، شهردار اهواز پس از نشست فوق العاده شورای اسلامی شهر توسط اعضای این شورا از سمتش برکنار شد.

شهردار اهواز برکنار شد

عبدالزهرا سنواتی رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : پس از جلسه عصر امروز پنجشنبه ۹ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز رای به برکناری موسی شاعری شهردار این شهر دادند.

به گفته وی در یکصد و چهل و سومین نشست اعضای شورای شهر اسلامی شهر اهواز از میان دو گزینه رسول جامعی و ابراهیم نوشادی از کارمندان شهرداری اهواز با ۱۲ رای ابراهیم نوشادی را بر مسند سرپرستی شهرداری اهواز نشاندند.

ابراهیم نوشادی در سال جاری به عنوان مدیر کل امور شهری شوراهای استانداری خوزستان منصوب شد.

جهانبخشی، موسی پور، ایزدی، موسوی نژاد، سنواتی، فلسفی و کعب عمیر و موسوی زاده از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز رای به برکناری شهردار دادند.

نشست امروز شورای شهر با رای گیری با حضور آقایان سنواتی، باباپور، ایزدی، فلسفی، کعب عمیر، موسوی زاده، موسی پور و جهانبخشی، لطفعلی زاده، موسوی‌نژاد، قنوات، حاجتی و حیدری انجام شد.

وزارت کشور در نامه‌ای که به رییس شورای اسلامی شهر اهواز داده، اعلام کرده که شاعری شهردار اهواز صلاحیت حضور در این سمت را ندارد بنابراین جلسه روز چهارشنبه قرار بود برای عزل شهردار اهواز و انتخاب سرپرست شهرداری برگزار شود که به دلیل غیبت پنج عضو شورا تشکیل نشد.

پیش از این نیز نامه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور برای رییس شورای اسلامی شهر اهواز درباره برکناری شهردار اهواز ارسال شده بود که این شورا ۱۴ بهمن برای بررسی و تصمیم گیری درباره این نامه تشکیل جلسه داد اما شهردار اهواز با پنج رای موافق استیضاح و هشت رای مخالف ابقا شد.

شهردار اهواز در یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای این شهر، برای دومین بار از حضور در صحن علنی برای پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر خودداری کرده بود و جواب ۱۳ سوال عضو شورای شهر را به صورت کتبی ارسال کرده بود.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    چقدرقوه قضایی دزدمسعول بگیرندچراهرچه دولت سرکارگذاشته دزد است واقعا روحانی کجادرس خونده مدرکش چیست

  • کاربر ناشناس
    0

    علت برکناری چی بود؟

  • ۴۶
    0

    چندروز دیگه میشه رئیس سازمان ایکس !!!

  • کاربر ناشناس
    0

    بخاطر ربایش هواپیمای اهواز به مشهد شهردار را برکنار کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها