تلاش تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی برای حضور در توکیو

دارنده مدال برنز بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در ماده پیست، شرکت در مسابقات جهانی بلژیک در اردیبهشت ۱۴۰۰ را آخربن فرصت برای ثبت امتیازات خود در رنکینگ جهان و حضور در پارالمپیک توکیو عنوان کرد.

تلاش تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی برای حضور در توکیو

مهدی محمدی، پیرامون این پرسش که با توجه به این که دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو قرار ندارد، آیا باز هم امیدوار به اعزام هستید، اظهار کرد: هرچند دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو قرار ندارد، اما با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار است در اردیبهشت سال آینده در مسابقات جهانی دوچرخه سواری که اردیبهشت ماه در بلژیک برگزار می شود، حضور پیدا کنم و امتیازاتم در رنکینگ جهان ثبت شود.

وی گفت: من امتیاز کافی برای حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کرده ام، اما زمانی می توانم به عنوان نماینده ایران در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنم که امتیازاتم در جهان ثبت شود، در غیر این صورت شانس شرکت در بازیها را از دست خواهم داد.
محمدی همچنین درباره وضعیت تمرینات خود، گفت: با وجود این که کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو نیست، اما من تمرینات خود را متوقف نکرده ام و روزی ۵ ساعت در جاده رکاب می زنم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمریناتم را بیشتر روی بحث بدنسازی و استقامت متمرکز کرده ام و در سال جدید زمان تمریناتم بیشتر و سرعتی خواهد بود.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدفم تا آخرین لحظه تلاش خواهم کرد تا سرانجام در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار بگیرم.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها