هت‌تریک فرهاد / سرمربی گری آبی پوشان برای سومین بار

فرهاد مجیدی دوباره به استقلال برگشت. گزینه‌ای که بیش از بقیه مربیان، احتمال حضورش روی نیمکت استقلال مطرح شده بود و حالا این کاپیتان سابق و محبوب آبی‌ها قرار است برای سومین بار هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

هت‌تریک فرهاد / سرمربی گری آبی پوشان برای سومین بار

باشگاه به سراغ گزینه‌های مختلفی رفت، اما گل گهر به حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی‌اش در استقلال پاسخ منفی داد و فولاد هم با پیوستن جواد نکونام به جمع آبی‌ها مخالفت کرد.

در این میان، صحبت‌های مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال بود که گفت: «الهامی با من برای همکاری در استقلال تماس گرفت و با توجه به پیشنهاد باشگاه به ایشان برای سرمربیگری استقلال قبول کردم که همکاری داشته باشم و فکر می‌کنم این توانایی در ما وجود دارد که کار مثبتی در استقلال انجام دهیم و با حاشیه و سر و صدای کمتر بتوانیم استقلال را به آرامش برسانیم.»

فرهاد کار مربیگری اش در استقلال را دی ماه 1397 و در لیگ هجدهم به‌عنوان دستیار وینفرد شفر آغاز کرد.

او در دوره دوم حضور خود در 21 بازی هدایت استقلال را بر عهده داشت و 9 برد، 8 تساوی و 4 باخت به دست آورد. با رفتن مجیدی، نامجومطلق سرمربی موقت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد ولی آبی‌ها با یک برد، یک تساوی و یک باخت حذف شدند تا روزهای سختی را سپری کنند. مجیدی حالا و در شرایطی با قرارداد دو سال و نیمه جانشین فکری شده که استقلال با 7 برد، 6 تساوی و 3 باخت و با 27 امتیاز در رده سوم قرار دارد و هواداران استقلال هم بجز قهرمانی هیچ رتبه دیگری را نمی‌پذیرند.

مجیدی بعد از قرارداد با استقلال دستیاران خود را انتخاب کرد. سرمربی جدید آبی پوشان که قرار است در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کند، خواهان همکاری با پیروز قربانی (مربی)، فراز کمالوند (مدیر فنی) و بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) شده است. البته قربانی با سایپا قرارداد دارد و در صورتی که بتواند رضایتنامه خود را دریافت کند به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. گفتنی است تمرین دیروز استقلال از ساعت ۱۲:۱۵ و با صحبت‌های وریا غفوری کاپیتان این تیم در جمع بازیکنان آغاز شد و او از هم‌تیمی‌هایش خواست تمرکز خود را در تمرین و در جهت موفقیت در بازی حساس برابر فولاد بگذارند.

آرش برهانی در خصوص اینکه سه‌شنبه به‌همراه سایر مربیان برای فسخ قرارداد با استقلال در محل این باشگاه حضور پیدا نکرد، گفت: «من در محل تمرین تیم امید حضور داشتم به‌همین دلیل نتوانستم بقیه اعضای کادر فنی را همراهی کنم، اما همان لحظه که محمود فکری از سمت خود استعفا کرد جدایی من هم از تیم بزرگسالان استقلال قطعی شد.

منبع: روزنامه ایران

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مجید
    0

    بازیکنان بی کیفیت استقلال باعث نتیجه نگرفتن تیم هستند باید حداقل شش نفرازتیم امید به بزرگسالان منتقل شوند

  • اسقلالی
    0

    فوتبال بی رحم است بخصوص اگر به فساد هم مبتلا باشد برای فرهاد عزیز ارزوی موفقیت دارن اما خیلی امید وار نیستم

  • امیر
    0

    تیم تاج پس ازانقلاب به استقلال تغییرنام یافت وروزگذشته هم به نام تیم برادران مجیدی تغییرکرد

  • ولی
    0

    معنی مکتب حجازی ودکان دونبشی که امثال مجیدی بازکردند رافهمیدیم زیراب زنی لابی حاشیه درست کردن برای استقلال تحریک بازیکنهابه کم کاری برای به زمین زدن مربی وووووووهمیشه بهترین قاضی زمان است وچههره آدمهارانمایان میکند وامروزهمان روزاست

  • ایرانی
    0

    یکی از عوامل اصلی نتیجه گیری نهایی استقلال استرس بازیکنان است که فکر میکنند حتما بایستی قهرمان شوند.واین امر همواره از کیفیت بازی آنها کاسته است .بایستی ابتدا هواداران استقلال تفهیم شود که با ایجاد اضطراب در تیم نمیتوان قهرمان شد وقهرمانی زورکی نیست.متاسفانه بسیاری از بازیکنان خوب وارد استقلال میشند مثل شهباززاده وتبریزی ومطهری ولی قادر به ارایه یک بازی خوب نیستند.دوم اینکه قایدی بایست گوش راست بازی کند تا خوب بدرخشد با گذاشتن قایدی در گوش چپ نیمی اتواناییهای این اعجوبه فوتبال هدر رفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها