توئیت معنادار مقام دولتی با هشتگ FATF / وقتش شده تا به خودتحریمی پایان دهیم

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: هراس از نهادها و نظامات بین المللی، چهره دیگر انزواطلبی است.

توئیت معنادار مقام دولتی با هشتگ FATF / وقتش شده تا به خودتحریمی پایان دهیم

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در رشته توئیتی نوشت: هراس از نهادها و نظامات بین المللی، چهره دیگر انزواطلبی است. متاسفانه سال های طولانی، متاثر از این هراس درونی شده، ظرفیت روابط بین الملل و دیپلماسی را برای تامین منافع ملی نادیده گرفتیم و به شعار و فریاد اکتفا کردیم.

در سال های متاخر اما با اتکا به دانش حقوق دانان و چیره دستی دیپمات های خود، این ما بودیم که انزوا را به ایران ستیزان تحمیل کردیم؛ پیروزی های حقوقی در لاهه و منزوی شدن آمریکای ترامپ در شورای امنیت، نمونه های در دسترس اند. وقتش شده تا به خود تحریمی و کمک به پروژه ایران هراسی پایان دهیم.

او این توئیت را با هشتگ FATF منتشر کرد.

توئیت معنادار معزی با هشتگ FATF /وقتش شده تا به خودتحریمی پایان دهیم /از نظامات بین المللی هراس نداشته باشیم

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عبدالله
    0

    هنوز از امضاي عجولانه برجام درس عبرت نگرفته ايد ؟ ميخواهيد دوباره از چاله به چاهي ديگر بيفتيم ؟ اين چه منطقي است ؟

  • عليدوست
    0

    بسه ديگه هي دروغ پشت دروغ

  • فتاحی
    0

    اول برجام را جمع کنید تا ببینیم fatf رو قبول میکنن. لقمه گنده بر ندارید. برا هشت سال برجام بسه.

  • ناشناس
    0

    غرب پرستان حسرت باز گشت عیش و نوشها را به گور خواهند برد --- غرب پرستان بدانند ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه کشوری نیست که به سودا کردن اصول اسلامی - انسانی خود برای فراهم سازی چند روز عیش و نوش راحت طلبان زالو صفت تن دهد و بار دگر تسلیم قلدران ضد بشر جهانی بشود. ملت خدا پرست ایران که با انقلاب اسلامی خود آمریکای جهانخوار را از در بیرون انداخت محال است برای فراهم سازی عیاشی مجدد غرب پرستان ؛ این قلدر ضد بشر جنایت پیشه را دوباره از پنجره به کشور خود راه بدهد. با یاری خداوند زمان بیرون ریختن غرب پرستان ملت ستیز و سپردن آنان به دادگاه عدل اسلامی نیز فرا رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها