بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

از آنجایی که تصفیه آب شرب هزینه بسیار زیادی دارد در بسیاری از استان های ایران آب تصفیه شده وجود ندارد و مردم شهر یا روستا مجبور به این هستند که برای تصفیه آب خانگی خود از دستگاه تصفیه آب استفاده کنند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی
بنآبراین نیاز است که بهترین دستگاه های تصفیه آب را بشناسند و بدانند که دستگاه تصفیه آب چگونه کار می کند. در بازار دستگاه هایی مانند سی سی کا، آکوا، سافت واتر از برند های مطرح می باشند. و به نسبت کاراییشان از قیمت قآبل قبول تری هم برخوردار هستند.

آیا در کشورهای دیگر هم از دستگاه تصفیه آب کشی استفاده میشود؟
در بسیاری از کشور ها به این دلیل که تصفیه آب هزینه بالایی دارد و اگر بخواهند آب را به صورت شرب تصفیه کنند باید از نیروی کار و همچنین دستگاه های پیشرفته ای استفاده کنند، این کار را نمی کنند و ترجیح بر این است که آب را به صورت آب معدنی تهیه کنند. کشور های مانند ترکیه از این سیستم استفاده می کنند. به این صورت که آب را تا جایی تصفیه می کنند که گند زدایی شده و برای مصارفی مانند شستشو آماده شود و آن را وارد لوله کشی می کنند. اما برای شرب از آب معدنی استفاده می شود. ولی بعضا دیده شده است که دستگاه تصفیه آب هم به دلیل کار کرد بالا و به صرفه ای که داشته است مورد توجه مردم قرار گرفته است و از آن به جای آب معدنی استفاده کرده اند.

در کشوری مانند ایران که تمامی آب شرب از طریق لوله کشی می باشد اوضاع کمی متفاوت است. زیرا برای مردم به صرفه نیست که هزینه آب شرب شهری را بدهند ولی نتوانند از آن استفاده کنند و برای خوراک خود از آب معدنی استفاده کنند.

چرا باید از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کرد؟
به این دلیل که تنها آب شرب به صرفه ای که در ایران وجود دارد آب شرب لوله کشی می باشد و بسیاری مناطق مخصوصا مناطق محروم از این نعمت بهره مند نیستند و آب شرب شان تصفیه نمی شود بهتر است از دستگاه تصفیه آبی استفاده کنند که فیلتر های ان بسیار ریز بوده و تمامی املاح مضر آب را میگیرد. این املاح باعث بیماری هایی مانند سنگ کلیه و سنگ مثانه می شود همچنین به این دلیل که آب سنگین است برا کبد هم ضرر دارد. دستگاه هایی مانند سی سی کا، آکوا و سافت واتر که توسط فروشگاه دی جی آب کالا به فروش میرسند تایوانی بوده و از بهترین برند های موجود در بازار دستگاه های تصفیه آب سی سی کا هستند که تمامی املاح مضر برای بدن را توسط فیلتر نانو گرفته و آبی زلال و پاکیزه را تحویل می دهند.

بنآبراین هرچه آب مصرفی سبک تر باشد برای انسان بهتر است و قآبل هضم تر، و از آنجایی که دو سوم بدن انسان از آب تشکیل شده است نمی توان از این مایع حیاتی در مصارف روزانه صرف نظر کرد و برای ان جایگزین گذاشت.

بهترین روش تصفیه آب برای دستگاه های خانگی
فروشگاه دیجی آب کالا اعلام کرده است که دستگاه های تصفیه آب آکوا، سی سی کا و دستگاه تصفیه آب سافت واتر در انواع مختلف از سیستم اسمز معکوس استفاده می کنند که یکی از بهترین روش های استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد و توسط استاندارد جهانی مورد تایید قرار گرفته است.

این روش به اینصورت است که آب با سختی بالا با فشار از بین فیلتر های دستگاه رد می شود و سپس تمام املاح که برای بدن انسان مضر می باشند از آن جدا میشود، بعد از آن آب به صورت قآبل شرب از شیر دستگاه بیرون آمده و تمامی ذراتی که باعث سختی بیش از حد آب می شوند کاملا از آب جدا می شود که می توان از آن برای مصارف مختلف استفاده کرد.

مزایای سیستم اسمز معکوس در دستگاه های تصفیه آب خانگی
همان طور که اشاره کردیم سیستم اسمز معکوس در دستگاه های تصفیه آب خانگی یکی از بهترین و تایید شده ترین روش های تصفیه آب میباشد حال می خواهیم ببینیم که این سیستم چه مزایایی دارد.

· این سیستم می تواند تا 98 درصد از ناخالصی آب را از ان جدا کند.

· کاهش آلاینده های مضر برای انسان

· از بین بردن طعم و بوی بد آب

ابتدا این روش در آزمایشگاه ها کاربرد داشت و مورد استفاده قرار می گرفته است و پس از آن برای جداسازی نمک دریا از آب که بعدها با پیشرفت تکنولوژی توانستند از آن در آبعاد کوچک تر قآبل نصب در دستگاه های تصفیه آب خانگی هم استفاده کنن.

جمع بندی
از آنجایی که بدن انسان از 70 درصد آب تشکیل شده است، پس باید برای این مایع حیاتی ارزش قائل باشیم و آن را هدر ندهیم.

دستگاه های تصفیه آب خانگی فروشگاه digiabkala یکی از گزینه های مناسب برای تصفیه آبهای لوله کشی آلوده است که می توانند آب را در بیشترین میزان ممکن تصفیه کنند. از آنجایی که آلودگی در آب آشامیدنی می تواند بسیار برای بدن ضرر داشته باشد و باعث بیماری هاییی مانند سنگ کلیه و مثانه شود بهتر است آب به صورت کاملا تصفیه شده مصرف شود دستگاه های تصفیه آب خانگی سی سی کا، آکوا و سافت واتر می توانند آب آلوده و یا آب لوله کشی املاح دار را به بهترین شکل تصفیه و قآبل مصرف کنند.

سوالات متداول
1. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به کجا مراجعه کنیم؟
اگر به دنبال راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر هستید به سایت Digiabkala مراجعه کنید و یا به صورت حضوری از خود فروشگاه محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

2. چه دستگاه هایی برا مصرف خانگی بهتر هستند؟
برند های سی سی کا، آکوا و سافت واتر از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار هستند که از نظر قیمتی هم مقرون به صرفه میباشد با مراجعه به سایت دیجی آب کالا می تواند انواع دستگاه های برند های ذکر شده را ببینید.

3. سیستم اسمز معکوس چیست؟
اسمز معکوس یکی از بهترین روش های موجود برای تصفیه آب می باشد که مورد تایید استاندارد جهانی است و آب را تا 98 درصد می تواند تصفیه کند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها