سارقان غیربومی دکل‌های مخابراتی اهر در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: در پی سریال دامنه‌دار سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی و مراقبت و کمین مأموران پاسگاه نقدوز، سارقین در حین سرقت مورد تعقیب و دستگیری قرار گرفتند.

سارقان غیربومی دکل‌های مخابراتی اهر در دام پلیس

سرهنگ قدرت آقاپور افزود: شب گذشته مأموران پاسگاه نقدوز پس از تعقیب و گریزهای پلیسی، در حوزه انتظامی شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف ۲۴ فقره باطری دکل‌های مخابراتی حین دستگیری در خودروی سارقین خبر داد، یادآور شد: این سارقین ۳ باطری از دکل‌های مخابراتی شهرستان اهر سرقت کرده بودند که در حین دستگیری کشف و ضبط شد.

آقاپور با تأکید بر این‌که احتمالاً اموال مکشوفه باطری دکل‌های مخابراتی متعلق به سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی است، خاطرنشان کرد: در بازجویی تخصصی پلیس آگاهی، سارقین غیربومی و سابقه‌دار به ۳ فقره سرقت در شهرستان اهر معترف شدند.

وی در پایان از همشهریان و اهالی روستاها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و سرقت اموال دولتی و مردم؛ موضوع را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    بابا شما رو بخدا روی این دزدا رو نشون مردم بدین تا ملت شناسایی کنن که در دام اینا گرفتار نشن این رو در بایستی چیه روی این مجرمان رو به مردم نشون بدین سانسور برا چیه مگه اینا سفارش شدن

  • کاربر ناشناس
    0

    باید شما چهره اینا رو نشون بدین به پلیس چه بگیم وقتی چهره طرف دیده نشده در صورتی سابقه داره ولی رسانه چهره نمایی نکرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها