ایجاد شهرداری بافت‌های تاریخی در اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح ایجاد شهرداری بافت‌های تاریخی در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار گرفته است.

ایجاد شهرداری بافت‌های تاریخی در اصفهان

علیرضا نصراصفهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اصفهان با اشاره به توزیع عادلانه ثروت در بودجه ۱۴۰۰ مورد توجه است، اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای محلات ۲۰۰ گانه شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پایان محکومیت مهدی مقدری عضو شورای شهر و امکان بازگشت مجدد وی به شورای شهر ابراز داشت: در این زمینه تابع قانون هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح ایجاد شهرداری بافت تاریخی در دستور کار شورای شهر است، تصریح کرد: برای این موضوع سناریوهای زیادی داشته‌ایم که از جمله آن ایجاد شهرداری مستقل، ایجاد شهرداری در یکی از نواحی اصفهان، ایجاد اداره کل شهرداری بافت تاریخی است که همه اینها در دستور کار است.

وی در خصوص اجرای طرح ترافیک در شهر اصفهان گفت: در این زمینه روند اجرایی آغاز شده و این طرح جایگزین طرح زوج و فرد خواهد شد.

نصراصفهانی با اشاره به پروژه تراموای اصفهان گفت: در مناطق یک و پنج شهرداری اصفهان مسیر تراموا پیش بینی و ردیف‌های اعتباری برای جا به جایی تأسیسات و زیرساخت حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده تا اگر امکان بهره برداری تراموا مهیا نشد ، اعتبارات برای خطوط تندرو هزینه شود.

وی در پاسخ به انتقادی در ارتباط با ایجاد مسیر دوچرخه در خیابانهای کم عرض اصفهان گفت: این اقدام برای زیست بهتر مردم است و اگر باعث تکدر خاطر و مزاحمت مردم باشد، بر نمی‌تابیم و بر این اساس معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار باید بازنگری ویژه‌ای در مسیرهای دوچرخه سواری شهر بر اساس نظر اهالی منطقه داشته باشد.

48

منبع: خبرآنلاین

77

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها