بدون اشاره به بن سلمان، لندن بر مجازات قاتلان خاشقجی تأکید کرد

وزیر خارجه انگلیس بدون اشاره به نام بن سلمان، بر پایبندی کشورش به مجازات عاملان قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی تأکید کرد.

بدون اشاره به بن سلمان، لندن بر مجازات قاتلان خاشقجی تأکید کرد

دومینیک راب گفت: ما در این زمینه با متحدان خود در ایالات متحده بسیار هماهنگ هستیم. عربستان سعودی یک شریک بسیار مهم برای ما در منطقه است. ثبات و امنیت منطقه و بسیاری از کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس در خطر است، اما مطمئناً انگلیس از تعهدات خود در زمینه حقوق بشر و تعهد خود برای دفاع از این اصول و ارزش‌ها صرف نظر نمی‌کند

راب با اشاره به قانون مگنتینسکی گفت: به همین دلیل پیشتر و طی سال گذشته ۲۰ شخص مسئول در پرونده خاشقجی را مستقیما هدف قرار دادیم و صدور ویزا برای آنها را ممنوع و دارایی های آنها را مسدود کردیم.

وی ادامه داد: ما در این مورد کاملاً روشن هستیم و من فکر می‌کنم مهم این است که بتوانیم مستقیماً کسانی را که مسئول این پرونده هستند را مجازات کنیم و در عین حال شراکت خود با عربستان را حفظ کنیم.

وزیر خارجه انگلیس تأکید کرد: عربستان سعودی یک شریک بسیار مهم در منطقه است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام همانطور که قبلا در آفتاب نیوز عرض کردم مدت خدمت آقای محمد سلمان به دلایلی اعم از کمک مالی در انتخابات ترامپ و برنامه ریزی یک دوره حداقل 50 ساله برای پادشاهی عربستان که قابل تحمل و هضم آمریکا و انگلیس و....... تمام شد و آمریکاییها میخواستند جو عربستان در مسائل اخلاقی و...... تغیر بدهند که توسط این جوان نا پخته انجام دادند و ایشان دیگر مهره سوخته محسوب میشود و قابل بازسازی و معامله هم نیست و باید بعدی را بیاورند سرکار!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها