واکنش ضرغامی به کابینه منسوب به وی

عضو شورا‌های عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی نوشت: اگر معرفی کابینه هر نامزد می‌توانست شور انتخابات را بالا ببرد، حالا دیگر دستمایه شوخی نزد افکار عمومی است.

واکنش ضرغامی به کابینه منسوب به وی

سید عزت‌الله ضرغامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اگر معرفی کابینه هر نامزد می‌‍توانست شور انتخابات را بالا ببرد، حالا دیگر، دستمایه شوخی نزد افکار عمومی است. از کابینه‌ی «میتی‌کومان» گرفته تا کابینه منسوب به من!
جالب اینکه برخی سیاسیون باسابقه براساس همین شوخی‌ها،در حال رویاپردازی برای وزارت احتمالی هستند!
از خود من که خیلی می‌پرسند!

واکنش ضرغامی به کابینه منسوب به وی

منبع: صداوسیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • گل آقا
    0

    فعلا جای کابینه با کابینت آشپزخانه رویا پردازی بکن تا بعد ففل به جای وزیر امور خارجه نمک جای معاون اول سماق جای وزیر کا و تعاون شنبلیله جای رئیس بانک مرکزی خوب بچین و تمری کن تا ریاست‌جمهوری

  • جمعه
    0

    آقای ضرغامی،دیشب با آقا احمد جنتی در خصوص همکاری با شما تماس گرفتم.فرمودند که آقای ضرغامی با خیلی ها صبحانه کاری خورده باید توضیح بده که چه نیتی داشته و چه میل کرده اند.

  • ناشاس
    0

    تو دیگه کجا بودی سر وکلت پیداشده اگر بو کباب فهمیدی خبری نیست خر داغ مکنن

  • ناشناس
    0

    شما اول علم و تجربه توانایی نشستن بر صندلی وزارت در چندین دوره در یک یا چند وزارتخانه و نیز علم و تجربه نشستن بر صندلی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چندین دوره را کسب کن و حداقل شرایط لازم برای احراز رجلی سیاسی و مذهبی کاندیداتوری ریاست جمهوری را بدست بیاور بعد بیا رویای نشستن بر صندلی پاستور را در ذهن و مخیله خود بپروران!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها