فال روزانه سه‌شنبه ۹۹.۱۲.۱۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۹۹.۱۲.۱۲

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان احساساتی هستید و این روحیه در طول زندگی‌تان مشکلات بیشماری برای شما ایجاد کرده است. در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید، این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با عقل و منطق ادامه دهید و احساساتی نشوید. مدت‌هاست انجام کار مهمی را به تعویق می‌اندازید، در سال تولدتان فرصتی فراهم می‌شود تا این کار را یک بار برای همیشه به پایان برسانید و از شر آن خلاص شوید. در ماه خرداد سال آینده سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و با اتفاق فرخنده‌ای روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و زمینه دستاوردهای خود را گسترش دهید. بهار سال آینده را با کار و تلاش شبانه‌روزی به پایان برسانید تا به تابستان برسید. در تابستان فرصتی فراهم می‌شود تا کمی استراحت کنید و انرژی که از دست داده‌اید را بازیابید. مرداد سال آینده به لحاظ مالی بهترین ماه سال تولدتان است. در این ماه پولی به دستتان خواهد رسید. به نفع شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهر ماه سالی که از راه می‌رسد با عشقی شیرین و خاطره‌انگیز روبرو خواهید شد. این عشق را به فال نیک بگیرید و زندگی عاشقانه‌ای را آغاز کنید. در ماه دی سال آینده با تغییر مهمی در زندگی روبرو می‌شوید. بهمن ماه سالی که از راه می‌رسد به یکی از رویاهای دیرینه‌تان دست پیدا می‌کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید و خاطره‌های خوش این سال را برای همیشه در ذهن خود و اطرافیان ماندگار کنید.

فروردین

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. انسان رازنگه‌داری نیستید و اسرار کاری و حرفه‌ای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل‌اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده‌اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز‌نگه‌دار باشید. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد.

اردیبهشت

اهمیت بیشتری به سلامت روح و جسم خود بدهید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. احتمال دارد میان شما و فردی که وی را چندان نمی‌شناسید، مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و به هر قیمتی که شده غائله را ختم به خیر کنید.

خرداد

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. پولی که از کسی قرض گرفته‌اید را امروز به هر قیمتی که شده بازپس دهید. در غیر این صورت طلبکاری که از ایشان پول گرفته‌اید، آبرو برای‌تان نمی‌گذارد. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. هدیه‌‌ای برای همسر یا عشق زندگی‌تان خریده‌اید و امروز می‌خواهید این هدیه‌ را تقدیم ایشان کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید از این هدیه خوشش نیاید. صداقت و درستکاری را در کارها پیشه کنید و مطمئن باشید که این رفتار بی اجر و مزد نمی‌ماند و پاداش صداقت خود را دریافت خواهید کرد. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان وجود دارد.

تیر

بیش‌از‌حد به نگرانی‌ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. برای مبارزه با بیماری و کسالت از ورزش کمک بگیرید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. انسان جاه‌طلبی هستید و به کم قانع نمی‌شوید، اگر مواظب این روحیه نباشید در آینده کار دست‌تان می‌دهد. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. به مشکل حقوقی برخورد کرده‌اید و کاری از دست‌تان برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، در این شرایط به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، سری به وکیل حاذقی بزنید و خاطرجمع باشید که این وکیل بهترین راه را برای حل این مشکل حقوقی، پیش‌پای شما قرار خواهد داد.

مرداد

امروز شرایطی مهیا می‌شود تا به سلامتی‌تان برسید و جسم و جان خود را تقویت کنید. از این شرایط بهره بگیرید تا خدای ناکرده وجود نازنین‌تان در آینده از هرگونه بیماری دور بماند. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت‌سر بگذارید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد. این راز را در سینه نگه دارید و هرگز آن را برای کسی برملا نکنید.

شهریور

اطرافیان مجذوب اخلاق گرم و روحیه مردم‌دار شما هستند، از این روحیه برای جذب دوستانِ بیشتر بهره بگیرید. اطلاعات شخصی خود را با هر کس و ناکسی درمیان نگذارید. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌ها است به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. اعضای خانواده مشکلات زیادی دارند اما امروز فرصتی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی پیدا نمی‌کنید. در اولین فرصت، وقتی را برای اعضای خانواده کنار بگذارید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق زندگی‌تان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.

مهر

از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سودی به دست شما می‌رسد. قول‌هایی می‌دهید که از انجام این قول‌ها ناتوان هستید، در نتیجه بیشتر به فکر حفظ اعتبارتان باشید و وعده‌های پوشالی ندهید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه نمایید. دور شایعه پراکنی و سخن‌های بی‌اساس را خط بکشید.

آبان

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. قرار است در کنار اعضای خانواده دور هم جمع شوید و حسابی خوش بگذرانید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. دل به دریا بزنید و کار مهمی که به آن فکر می‌کنید را آغاز نمایید. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد، فاصله‌ای میان شما و اعضای خانواده بیندازد.

آذر

اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند. یکی از دوستان یا آشنایان امروز از شما درخواست پول دارد، اما در شرایط مالی مناسبی برای قرض پول به اطرافیان نیستید، در نتیجه از این دوست عذرخواهی کنید و ثبات مالی‌تان را به خطر نیاندازید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این رفتار باعث شده تا اعضای خانواده احساس کنند آن‌گونه که باید و شاید آنها را دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت با رفتار و گفتار خود به اهل منزل ثابت کنید که دوستان‌شان دارید و اهمیت زیادی برای آنها قائل هستید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح موردعلاقه‌تان مشغول شوید. دوستی قدیمی به شما سر می‌زند و خاطره‌های خوش گذشته را در کنار وی زنده خواهید کرد.

دی

تصمیم اشتباهی در گذشته گرفته‌اید و امروز با عواقب این تصمیم روبرو خواهید شد. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. امروز همسر یا عشق زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.

بهمن

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. همسر یا عشق زندگی‌‌تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. با مشکلی در محل‌کار روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار موردعلاقه‌تان مشغول شوید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آيد. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

اسفند

روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها