قالیباف در دو راهی کاندیداتوری یا انصراف از حضور در انتخابات ۱۴۰۰

بنا به روایت‌ها، قالیباف با توجه به احتمال حضور رئیسی، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.

قالیباف در دو راهی کاندیداتوری یا انصراف از حضور در انتخابات ۱۴۰۰

محسن پیرهادی، عضو هیئت رئیسه مجلس و از چهره‌های سیاسی نزدیک به محمدباقر قالیباف روز جمعه اسفند اعلام کرد که "قالیباف بنای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را ندارد... و برداشت من این است که با افزایش احتمال حضور ابراهیم رئیسی، قالیباف آمادگی کمک به او را دارد".

اگرچه برخی با در نظر گرفتن اینکه این خبر توسط پیرهادی و نه شخص قالیباف اعلام شده، گفته‌اند که این حرف رئیس‌ مجلس نیست لذا ممکن است واقعی نباشد، امّا برخی منابع مطلع دیگر نیز، این مسئله را تایید کرده‌اند که قالیباف در حال حاضر با توجه به احتمال حضور رئیسی، بر عدم کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید دارد و خود او به جمعی از اصولگرایان موثر در امر سازماندهی سیاسی اصولگرایان این نکته را به تاکید و قطعیت اعلام کرده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خسرونژاد
    0

    به نظر می‌رسد شورای محترم نگهبان با عدم تایید صلاحیت سران اصلاحات ظلم بزرگی را متوجه مردم عزیز کشور نموده است. چرا که این نارفیقان عدم تأیید صلاحیت خود را مستمسکی برای مقبولیت خود نزد مردم تلقی نموده و در چرخشی متعفن معابانه حمایت و تعرفه افتخار آمیز و آشکار خود از دولت مستقر که فجایع غم انگیز حاصل از هشت سال عملکرد آنان بر معیشت مردم و اقتصاد کشور اظهر من الشمس است را منکر شده و با وقاهت سیاسی خاص خود ، در حال پیاده کردن دولت سوار کرده در قطار اطلاحات هستند. لذا برای کاهش خسارات تفکرات پلید سیاسیون ناپاک بر کشور و آینده مردم شریف ، لازم است تا تکلیف این جماعت با عدم اقبال قطعی مردم به آنان در عرصه انتخابات برای همیشه روشن گردد

  • گل آقا
    0

    ایول سردار سازندگی و دوست گرامی آقایی رئیسی کاش یک عکس از تتلو هم وسطشون بود یادی میکردیم از قدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها