کاندیداتوری احمدی نژاد، اصولگرایان را به دردسر می‌اندازد؟

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی گفت: با آمدن محمود احمدی‌نژاد، تحلیل‌ها کاملاً متفاوت شده و اصولگرایان باید تصمیم جدی برای انتخابات سال آینده بگیرند.

کاندیداتوری احمدی نژاد، اصولگرایان را به دردسر می‌اندازد؟

ابهام بر سر کاندیداتوری قالیباف ادامه دارد، خاصه بعد از ادعای یکی از نزدیکان به رئیس مجلس که گفته بود قالیباف در ۱۴۰۰ وارد میدان نمی شود. از سوی دیگر تحرکات احمدی نژاد گویای آن است که رئیس جمهور سابق برنامه ای برای انتخابات پیش رو دارد.

در همین رابطه حسن بیادی، دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: با توجه به اینکه سخنگوی محمدباقر قالیباف اعلام کرده که رئیس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهد کرد؛ شاید به این معنا باشد که به قالیباف تفهیم شده که با این اوضاع و جو نامناسب رسانه‌ای نباید شرکت نکند و همین مجلس را حفظ کند مناسب‌تر از هر کاری خواهد بود.

کاندیداتوری احمدی نژاد، اصولگرایان را به دردسر می اندازد؟

او ادامه داد: پس نتیجه واضح‌تر و قابل تامل‌تر این است که احتمال آمدن سید ابراهیم رئیسی بیشتر از دیگران در جامعه اصولگرایان باشد، اگرچه با ‌آمدن وی تکلیف اصولگرایان مخصوصا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت یکسره خواهد، ولی رئیسی نیز با تحلیلی که قبلا داشتم نمی‌تواند فقط به میزان رای اصولگرایان امیدوار باشد، پس راه دشواری در مقابل خواهد داشت.

بیادی افزود: در هر صورت باید منتظر باشیم چون به شرط صحت این خبر، اصلاح‌طلبان سیاستشان برای تعیین نامزد نهایی قابل تغییر خواهد بود؛ اما یک تحلیل بسیار قوی هم وجود دارد که با آمدن محمود احمدی‌نژاد تحلیل‌ها کاملا متفاوت شده و اصولگرایان باید تصمیم جدی برای انتخابات سال آینده بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • منذر
    0

    چه اصولگرایی؟ من محمودرااصلاجز ء اصولگراایان نمیدونم اصلاقابل طرده چون اخیرا حرفهاش بوی کودتای سیاسی ونظامی علیه نظام می بینم.

    نظرات شما -
    • قنذر
      0

      تو خواب دیدی .خیر باشه

  • منم مختار
    0

    شورای نگهبان استصوابی را رها کنید و به احمدی نژاد و دکتر سید محمد خاتمی مقتدر میدان دهید تا سره از ناسره معلوم شود اگر انتخاب پر شور میخواید. درغیراینصورت جنتی را رییس‌جمهور کنید تمام.

  • محم
    0

    احمدی نژاد به عنوان کاندید مستقل وارد می شود و تنها نتایج انتخابات را تغییر می دهد .و کاری به اصولگرایان بد اخلاق ندارد

  • علی
    0

    اصولگرایان حدود ۱۰سال هست که با سازماندهی فعالان خود کمر همت به ترور شخصیت احمدی نژاد بسته اند غافل از اینکه مردم حامی احمدی نژاد هست و این برچسب هایی که به ایشان می زنند در واقع خودشان دچار مشکل هستند نه احمدی نژاد.اصولگرایان با بی نظمی و عدم مدیریت در جبهه شون خود زنی می کنند.بلا تشبیه باید از جمهوری خواهان و ترامپ درس اتحاد بگیرید

  • کیان
    0

    با امضاء جمع کردن مجلس برای آقای رئیسی یعنی یک انتخابات مهندسی شده مجلسی که اصلا حق دخالت نداشت چنین کاری بکند ولی چون مجلس خود سر و انقلابی نام گرفته این سیگنال اشتباه رو فرستاد حالا چطور میخواد فردا رئیس جمهور آینده رو به چالش بکشه؟ وقتی از یکی دعوت و امضاء جمع میکنن یعنی بزرگوار تشریف بیار که فرش قرمز زبر پای شما پهن شده هر چیزی هم گفتید در یک یا دو روز تصویب شده است و انشالله باهم تا 1408 یک ایران کچلوی درست میکنیمبا هم میخوریم میریم جلو بچه های سپاه و بسیج با من جامعه روحانیت و چند جوان انقلابی هم با شما کاری میکنیم دوره بعد هم با رفتن روی اعصاب جریان اصلاحات هیچ کس پای صندوق رای نیاد چه برای مجلس چه برای ریاست جمهوری؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جناب کیان سلام گرچه شما نسبت به احمدی نژاد کم لطفی و بیش از اندازه به ایشان توهین میکنید ولی این انتقادشما نسبت به مجلس بسیار بجاست ایشان (رییسی )به احتمال قوی در انتخابات شرکت میکنه و پنجمین رییس جمهوری است که از یک قشر خاص توسط شورای نگهبان انتخاب میشود انشا الله که از بنده دلگیر نشده باشید سالم و تندرست باشید .

  • جاسم
    0

    احمدی نژاد اگر وارد میدان شود قطعا با اختلاف بسیار بالا هم رای می آورد و هم میزان مشارکت مردم بسیار زیادتر خواهد شد.

  • سید حسین
    0

    پروفسور احمدی نژاد متخصص در امور مدیریت جهانی است.

  • ایرانی
    0

    اگر احمدی قهرمان تایید بشه رییسی و قالیباف باید برند سماق بماند.اما شورای نگهبان انتخابات آزاد و رقابتی نمی خواهد.به دنبال رای حداقلی انتخابات نمایشی است.به همین دلیل مردم شرکت نخواهندکرذ.

  • منذر
    0

    محمود دیگه قابا اعتمادنبست چون باتهمت زدن وغیراخلاقی پیش میره من به جمهوری اسلامی اعلام خطرمی کنم که این آدم دیگربه ولایت پایبندنیست وحرفهاش بوی کودتای سیاسی ونظامئ میده.

    نظرات شما -
    • رهام
      0

      بشین بابا دوغت رو بخور حالا برا ما شده ولایتمدار ، خودفروخته اجنبی طرفدار لاریجانی

  • ناشناس
    0

    احمدی نژاد سید محمد خاتمی برای توده مردم یک یک کاندید ولایی برای برای جنابعالی ها. انتخابات بالای نود درصد

  • ۴۶
    0

    شما خودتون دردسرید

  • محمد گلکارخوزانی
    0

    باسلام خود کرده را تدبیر نیست.خودتان حمایت کردید ولی الان سر سه شاخ شده واسه خودتان، همه خطاها را خودتان کردید و به پای دیگران نوشتید و هزینه معنوی و مادی و حیثتی رقب تان داد. ممکن بود در کوتاه مدت پیروز شدید ولی در میان مدت و طولانی مدت با شکست روبرو خواهید بود چون همه این کارها از روی کینه و بغض به خاطر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی کردید که مبادا مجددا قدرت اجرائی را در دست بگیرد. همه چیز دست خداست عزت و افتخار و سربلندی و حتی برعکس آن. گر گدا معتبر شود از خدا بی خبر شود.

  • پدر
    0

    درود شماعي زاده بايد شعرشو براي اين آدم ها مي خوند ميون اين همه دزد من مونده ام كدوم دزد ؟ به اين دزد راي بدم يا اون دزد ؟ يكي با صد اشاره بورس پايين مياره يكي باصدتا ترفند با اختلاس و تدبير مردم و كرده فقير ولي ميون اين همه دزد يكيشون خيلي خوبه ..... بابا ول كنيد خل و چلمون كرديد مردم ديگه به هيچ كدام از شما اعتماد كه ندارند هيچ تازه فهميدن كه دشمن اصلي همين جاس ديگه بجاي راي فحش مي دند

  • ممل
    0

    ۱۴۰۰رای ملت مستضعف و انقلابی و به فرموده حضرت روح الله پا برهنه ها فقط احمدی نژاد است.

  • رحیم آب منگول
    0

    با تمامیت خواهان باید جنگید و اگر میدان را رها کنیم مملکت را دربست تحویل گرفته و با زد و بند با هم کنار میان و هر خلافی و اختلاسی هم بکنند چون همه در یک طیف هستند ماست مالی خواهند کرد پس نزاریم انتخابات مثل مجلس باصطلاح انقلابی کم درصدی تکرار شود و خود اصلاح طلبان هم احتمالا اگر شخصیت اصلی اصلاحات تایید صلاحیت نشان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها