مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان:

سودجویان در کمین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین‌اجتماعی نشسته‌اند

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان زنجان گفت: سودجویان این بار به بهانه‌های مختلف برای دریافت وجه به سراغ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی آمدند.

سودجویان در کمین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین‌اجتماعی نشسته‌اند

مسعود علیاری در رابطه با کلاه‌برداری به سبک دریافت کارت هوشمند سلامت اظهار کرد: با توجه به حذف دفترچه‌های تامین‌اجتماعی برخی از سودجویان با بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در خصوص ارائه کارت هوشمند سلامت، بیمه تکمیلی، کارت طلایی و امثال آن تماس می‌گیرند و کلاه‌برداری می‌کنند.

وی در رابطه با کلاه‌برداری برای دریافت وجه از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی، افزود: هر گونه درخواست وجه برای دریافت خدمات تامین‌اجتماعی قطعاً کلاه‌برداری بوده، بنابراین به تهدیدهای سودجویان اعم از قطع حقوق مستمری و محروم شدن از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به هیچ عنوان توجه نکرده و فریب آنان را نخورند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بازنشستگان و بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی هیچ تماس و مراجعه‌ای از سوی کانون‌های بازنشستگی و شعب این سازمان در خصوص ارائه کارت هوشمند سلامت، بیمه تکمیلی، کارت طلایی و غیره انجام نمی‌شود، تصریح کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در صورت مواجهه با تماس‌های مذکور با ″۱۴۲۰″ مرکز ارتباطات سازمان تامین‌اجتماعی تماس گرفته و موضوع را برای پیگیری گزارش دهند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با اشاره به معتبر بودن دفترچه‌های قدیمی تامین‌اجتماعی، ادامه داد: گفتنی است در صورتی که دفترچه بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی برگ نداشته باشد با شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و نیازی به کارت دیگری نیست، گفتنی است اخبار تامین‌اجتماعی را نیز فقط از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها