ابراهیمی :

دولت سفرهای نوروزی را لغو کند/ تولید ۲ میلیون دوز واکسن تا پایان اسفند ماه

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: در شرایطی که واکسن کرونا به تولید انبوه نرسیده، نیاز است مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و لغو رفت و آمدها، زنجیزه انتقال ویروس را اقطع کنند.

دولت سفرهای نوروزی را لغو کند/ تولید ۲ میلیون دوز واکسن تا پایان اسفند ماه

یحیی ابراهیمی در خصوص احتمال آغاز موج چهارم کرونا، گفت: بر اساس آمارهایی که به دست ما رسیده است، شیوع کرونا در استان های تهران ، خوزستان، قزوین و چند استان دیگر، در حال افزایش است و بیم این می‌رود که موج چهارم کرونا آغاز شود؛ لذا مردم و دولت باید برای کنترل آن دست به دست هم دهند.

او با تاکید بر لغو سفرهای نوروزی اظهار کرد: برای اینکه زنجیره انتقال ویروس قطع شود، نیاز به واکسینه کردن حداقل ۷۰ درصد مردم داریم؛ اما در شرایطی که هنوز واکسن به تولید انبوه نرسیده و ویروس کرونای انگلیس، در بخش های زیادی از کشور منتشر شده که قدرت و سرایت بیشتری دارد، نیاز است مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و لغو رفت و آمدها انتقال زنجیزه ویروس را قطع کنند.

تولید ۲ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان اسفند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص تولید واکسن داخلی کرونا، تصریح کرد: شرکت های داخلی مثل بنیاد برکت و رازی برای تولید واکسن فعال هستند و از خارج هم وارداتی داشتیم که اولویت دریافت آن، پرسنل بهداشت و درمان هستند؛ بر اساس اعلام بنیاد برکت قرار است ۲ میلیون دوز تا پایان اسفند و تا آخر خرداد هم ۱۰ میلیون دوز تولید صنعتی داشته باشیم.

دولت سفرهای نوروزی را لغو کند
ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است دولت در این برهه زمانی پروتکل های شدید تری را اعمال کند زیرا هر جا مردم پروتکل‌ها را رعایت کردند، میزان شیوع کرونا هم کاهش یافت اما هرجا که رعایت پروتکل ها کاهش داشت، با پیک بیماری مواجه بودیم.

منبع: شفقنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسنی
    0

    اقای نماینده با هوش انان که سلامت هستند را در یابید فقط فکر بیمارها هستید تهران را خلوت کنید تا بقیه بسلامت باشند انان هم که بیمار شدند در بیمارستانها باشند تا سلامتی خودشان را بدست بیاورند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها