کنایه سهیلا منصوریان به باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس مهاجم جوان خود را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ۲۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

کنایه سهیلا منصوریان به باشگاه پرسپولیس

مهدی عبدی چند روز پیش در مراسم خیریه‌ای شرکت کرده بود. عبدی در این مراسم پیراهن خود را برای کمک به مردم زلزله زده سی سخت به حراج گذاشت که یکی از بانیان این مراسم سهیلا منصوریان ووشوکار تیم ملی ایران بود. اما بعد از این مراسم عکسی منتشر شد که در آن مهاجم پرسپولیس در کنار منصوریان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند. باشگاه پرسپولیس به همین دلیل مهاجم جوان خود را با جریمه ۲۰ میلیون تومانی مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: عکس یادگاری مهدی عبدی با سهیلا منصوریان دردسرساز شد

این اتفاق، اما با ناراحتی منصوریان روبه رو شده است. ووشوکار تیم ملی در پستی در صفحه خوداعلام کرد در شوک این خبر است و باشگاه پرسپولیس باید از حرکت مهاجم خود تقدیر می‌کرد نه اینکه او را جریمه کند. منصوریان در این پست اعلام کرده که جریمه عبدی را خودش پرداخت خواهد کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • یا کریم بابا
    0

    به جای پرداخت جریمه بهتر بود برای مردم کشور احترام میذاشتی و پروتکلها را رعایت میکردی هرجایی میرسی بدون ماسک در حال اجرای شو و نمایش هستی این همه مردم در سختی و عذاب هستن برای جلوگیری از انتشار ویروس و اینهمه پرستار و پزشک دارن مبارزه میکنن اونوقت امثال تو زحمات همه را فدای خودخواهی خودشون میکنن

  • کاربر ناشناس
    0

    درودبرخانم منصوریان وعبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس محبوب قلبها، چون کارخیرانجام دادن به احترام مردم عزیز زلزله زده، باید تشویق ودرکنارش هم گوش‌زد می کردند پروتکلهای بهداشتی رارعایت کند.

  • سروان
    0

    حرف خانم منصوریان منطقی می باشد .باشگاه کفگیرش خورده به ته دیگ داره بهر بهانه ای ، از بازیکنان میکنه و به هیات مدیره میده

  • ایمان
    0

    افرین بر عبدی. کسی ک تقدیر نکرد باید تنبیه هم بشه.، اینه رسمش..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها