سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء:

تمامی توافقات مقاومت عراق با دولت در مورد حمله به منافع آمریکا، لغو شد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء گفت که از این پس مقاومت عراق حق دارد به اهداف آمریکا در این کشور حمله کند.

تمامی توافقات مقاومت عراق با دولت در مورد حمله به منافع آمریکا، لغو شد

«نصر الشمری» در گفت‌وگو با شبکه المیادین راجع ‌به حمله هوایی آمریکا به مواضع نیروهای مقاومت عراق در مرز سوریه، گفت: «تمامی توافقات پیشین ملغی شده است و از این پس مقاومت حق دارد که اهداف خود را تعیین کند.»

مهندس «نصر الشَمَّری» سپس افزود: «مقاومت علی‌رغم اینکه سفارت آمریکا در بغداد را لانه جاسوسی می‌داند، پذیرفت که آن را هدف قرار ندهد.»

وی با انتقاد از دولت عراق که تاکنون هیچ توضیحی درباره حمله اخیر ارائه نکرده است، هشدار داد: «در صورت خودداری دولت از معرفی عناصر مزدور، مقاومت اسلامی، خود را مکلف می‌داند با افرادی که اطلاعات الحشد الشعبی را به آمریکا منتقل کردند، برخورد کند.»

«جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در شامگاه جمعه گذشته در ابتدا مدعی شد که در حمله هوایی بامداد جمعه به مرز عراق و سوریه، میان پنتاگون و نیروهای امنیتی عراقی هماهنگی صورت گرفته است، او سپس سخن خود را پس گرفت.

با این حال گروهها و شخصیت‌های عراقی واکنش شدیدی به این موضوع نشان دادند و «هادی العامری» در نامه‌ای به «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق گفت که اگر ادعای پنتاگون مبنی بر هماهنگی میان آمریکا و نهادهای امنیتی عراق برای انجام این حمله درست باشد، می‌تواند رخداد خطرناکی باشد و موجب از بین رفتن وحدت و انسجام میان نیروهای نظامی عراقی شود.

جنبش نجباء نیز در بیانیه‌ای گفت: «مقاومت به این جنایت پاسخی سخت و متناسب خواهد داد و مرتکبان، بهای سنگینی خواهند پرداخت. همچنین در موعد تسویه‌حساب، از همراهان و تسهیل‌گران این جنایت نیز چشم‌پوشی نخواهد شد.»

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    داداش ؛ با پول و منابع خودتون حمله کنید نه از جیب مردم بیچاره ایران !!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کج‌فهمی شاخ و دم ندارد.

    • ناشناس
      0

      به ناشناس 10:46 راست فهم ؛ میشه بفرمائید گروههای مقاومت پول و سلاح از کجا می آورند ؟؟؟؟ از جیب من کارگر با 29 سال سابقه کار که به والله 7 ماهه حقوق نگرفته ام ؛ به تمام کائنات عیدی سال گذشته و امسال رو هم نگرفته ام !!!! خود سرانتون اعتراف کردند که 16 میلیارد دلار از ابتدای جنگ سوریه تا کنون هزینه گروههای مقاومت کرده اند !!!!!!!!!! بعد من کارگر و امثال من باید شرمنده زن و بچه هامون باشیم !!!!!!!!

  • علی
    0

    مقاومت تنها راه خلاصی از شر مستکبرین است دورد خدا بر بندگان مخلص خدا

  • ایرانی
    0

    اگر همه توافقات را با دولت عراق فسق کرده؟از کجا تامین می شوند؟مزدو ر پرو ری با

  • شهروند
    0

    زنده باد راه شهیدسردار سلیمانی وهمراهاش برادر کم بفکر جیبتون باشید مقاومت وامنیت ما از مرزسوریه وعراق شروع میشه ماملت ایران سر تعظیم فرو می اوریم در مقابل شهدا وشهدای مدافع حرم .(یاوران امام خامنه ای)

  • مهدی
    0

    آمریکا باید از منطقه برود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها