رئیس پلیس امنیت اقتصادی:

دستگیری کارمند بانکی که با پول مشتریان کار اقتصادی می‌کرد/ کلاهبرداری ۱۶ و نیم میلیارد تومانی از حساب مشتریان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: یکی از کارمندان بانک‌ها را دستگیر کردیم که متأسفانه از حساب مشتریان برداشت و در شهرستان ملک خریداری می‌کرد.

دستگیری کارمند بانکی که با پول مشتریان کار اقتصادی می‌کرد/ کلاهبرداری ۱۶ و نیم میلیارد تومانی از حساب مشتریان

سردار مقیمی در نشست خبری افزود: این کارمند بانک مشتریانی که به بانک‌ها مراجعه می‌کردند پول آنها را به حساب‌شان واریز نمی‌کرد، اما برای آنها برگه بانکی صادر می‌کرد و این پول‌ها را به حساب خود واریز و سود آنها را هر ماه به حساب‌شان منتقل می‌کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: این کارمند ۱۶ و نیم میلیارد تومان به حساب مشتریان واریز نکرده و با این مبالغ در یکی از شهرستان‌ها ملک خریده بود.

سردار مقیمی از مردم خواست هنگام مراجعه به بانک و واریز پول، واریز مبلغ را به حساب‌شان کنترل کنند و بعد از بانک خارج شوند.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    احسنت

    نظرات شما -
    • شهروند
      0

      چه زمانه ایی شده رئیس اداره وکارمندانش دزد پلیس در کوچه وپس کوچه دنبال دزد میگردد

  • .
    0

    این شگرد که قدیمی بوده. و متعلق به عهد بوق

  • شهروند
    0

    بنده خدا دیده همه دارن می خورن اما نمی دونست که باید یه کسی رو اون بالا بالاها داشته باشی . عجب وضعیتی شده هر کی هر چقدر توان داره در حال تقلب و خلافه . اون مکانیک یه طور سبزی فروش و بقال و قصاب یه طور و . . . این وسط فقط کارگران هیچ درآمدی ندارند چون قدرت ندارن . مجبورند با حداقل ترین ها زندگی سراسر قناعت داشته باشن . بعد از 42 سال به کجا رسیدیم ؟!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    به بانکها هم نمیشه اعتماد کرد

  • یار
    0

    خدایا مسولان ما مسلمانند؟ چرا همه دزد شده اند؟کو اسلام؟ کو مسلمانی؟

  • ناشناس
    0

    متصدی بانکی که باید امانتدار مال مشتریان بانک باشد خیانت کار و غارتگر اموال مشتریان بانک شده است! بازرسی بانک حتماً در خواب سنگین بوده است که چنین اتفاقی افتاده است!

    نظرات شما -
    • امید نیکپور
      0

      دوست عزیز تو مملکتی که همه دارن سر هم کلاه می زارن توقع چی داری، حرف شما درست من کارمند بانکم بیا ببین پارتی بازی و رابطه چی کار داره با کارمندای بانک می کنه کارمندی که 15 - 20 سال سابقه داره و تو طول خدمتش صادقانه و امانتدار مردم بوده وقتی فشارهای روحی، روانی، مالی و مخصوصاً سوء استفاده هایی که مدیران بی لیاقت بانکها که بیشترشون اصلاً نمی دونن بانک یعنی چی؟ را می بینن هر چقدر هم خودتو نگه داری بازم یه روزی کم می یاری. البته نمی خوام توجیه کنم کار اشتباه، اشتباه بر منکرش لعنت. ولی از خودت بپرس این بابا که این کار رو کرده چرا روز اول کاریش این کار رو نکرد؟ چی شد که این کار رو کرده؟

  • دن کیشوت
    0

    تو این مملکت همه چیز رو باید کنترل کرد، تاریخ انقضاء رو که کالا و یا داروی تاریخ گذشته بهت نندازن، کارمند بانک ها و ادارات دولتی رو که غارتت نکنند، ماشین و لوازم خانگی رو بعد از تعمیر و سرویس که جنس قلابی قالب نکرده باشند، کارت مامور پست و آب و برق و گاز و پلیس و... رو که واسه دزدی نیومده باشند، اسکناس رو که تقلبی نباشه، استعلام خونه ای که میخای بخری مبادا فروشنده همزمان به ده نفر نفروخته باشه، بنزین جایگاه ها رو که مبادا هوا یا آب قاطی نداشته باشه و... آخوندها چه کردند با ما؟ باز برید رای بدید

  • شهروند۱
    0

    سیستم بانکی اینقدر بی در و پیکر است . این یه حقه قدیمی دموده شده است .

  • جواب
    0

    وقتی مسولین مملکت دزد باشند معلومه بقیه هم دزد میشوند به عنوان مثال:قوه قضاییه به تمام زنان وعده داده هر خلاف و خیانتی هم مرتکب بشید ازتون حمایت میکنیم و تمام اموال و دارایی شوهرتون بابت مهریه از حلقومش میکشیم بیرون و زندانی میکنیم قوه قضاییه از بیگناه به زور میگیره و به گناهکار تقدیم میکنه بخاطر چندر قاز که گیر خودش بیاد

  • ارش
    0

    دزدان چو شب وروز بر اين شهر بتازند ---- از غارت و دزدي همه در سوز و گدازند داروغه به صحرا پي دزدان زچه رويي --- بر گرد به مسجد همه دزدان به نمازند

  • مردم
    0

    از این ببعد تا اجرای قانون جدید چک کارپردازها هم اختلاس گر خواهند شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها