انتقاد تند یک نماینده مجلس از دولت:

می‌خواهند گندکاری‌ها در بورس را گردن مجلس بیندازند! / دولت در لایحه بودجه ردیفی برای حمایت از سهامداران ندارد

یک نماینده منتقد دولت در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت روحانی در موضوع بورس، به وضعیت بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: کمیسیون تلفیق برنامه‌ای برای بورس ندارد.

می‌خواهند گندکاری‌ها در بورس را گردن مجلس بیندازند! / دولت در لایحه بودجه ردیفی برای حمایت از سهامداران ندارد

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبر فوری بیان کرد: در ردیف بودجه دولت چیزی با عنوان حمایت از بورس یا متضررین بورس وجود ندارد. مجلس برای شفاف سازی مسائل بورسی قدم برداشته است اما آقایان بورسی می‌خواهند گندکاری‌های خود را گردن مجلس بیندازند.

مشروح گفتگو را می‌توانید در ادامه بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 1.41M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    باحرفهای شعاری تریپ آدمای بی گناه نگیرید

  • د.ع.وفا
    0

    با سلام با فرض نبودن ردیف حمایتی در لایحه بودجه ، سوال این است !! سوال یکم : آیا مجلس در راستای حمایت از بورس که همان حمایت از صنعت و اشتغال و تولید ملی و کمک به معیشت جامعه است ، نمی تواند در لایحه بودجه تغییرات پیشنهاد و حمایت نماید ؟؟ سوال دوم : پس اندازهای ناچیز امسال بنده که، با نیت رشد اقتصاد داخل و حمایت از تولید ملی به بازار بورس هدایت شد تا با لطف خداوند چرخ صنعت ملی را به حرکت در آورد و سفره معیشت کارگران نیز رونقی بیابد ، سزاوار پیگیری و ریل قانون گذاری توسط مجلس نیست ؟

  • مورچه
    0

    ازبچه ۶ساله تامردم ۹۰ساله ازدزدی هاودروغگویی های شمادوحزب اگاه شدن جنگ زرگری دیگه جواب نمیده برید گورتان را گم کنید

  • شهروند۱
    0

    همه دروغگو و دستتون تو یک کاسه است ، شما نمایندگان این ملت نیستید ، یه نگاهی به تعداد آراء خوذتان بکنید ، دیروز نماینده ای سیلی به صورت یک جوان زد ، امروز نماینده ای با گستاخی چک ۶ میلیاردی تومنی را به خبرنگار نشون میده و میگه ما آشغال خر هستیم ، یه فردایی هم نوبت مردمه اینطوری نمی مونه ، یک مشت مفت از بیت المال بخورند و به ریش مردم بخندن

  • بهزاد
    0

    من قبلا هم گفتم همونطور که دامنه نوسان رو منفی دو کردن میتونن کلا منفیش رو بردارن تا بورس سبزپوش بشه اما خوب نمیخوان مردم یه روز خوش ببینن مردم باید در انتظار ارزوهای پیش پا افتادشون عمرشونو تلف کنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها