معرفی اعضای جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال

عضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی امروز مشخص شدند.

معرفی اعضای جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران در حالی ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد که علاوه بر انتخاب شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون و شهره موسوی در سمت نایب رئیس بانوان، اعضای هیأت رئیسه نیز مشخص شدند.

احسان اصولی از استان خراسان رضوی و طهمورث حیدری از استان چهارمحال و بختیاری، به ترتیب با کسب ۲۵ و ۲۳ رای به‌عنوان اعضای هیأت رئیسه فدراسیون در بخش هیأت‌های فوتبال معرفی شدند.

در بخش مدیران عامل باشگاه‌ها نیز بهرام رضاییان قاطعانه و با کسب ۴۰ رای وارد هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شد و محمدرضا ساکت و مهرداد سراجی نیز هر یک با کسب ۲۵ رای به مرحله دوم رفتند، اما در دور دوم سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا توانست با کسب ۴۹ رای به هیأت رئیسه راه یابد.

در بخش کارشناسان نیز احمدرضا براتی با ۲۴ رای و همچنین خداداد افشاریان و میرشاد ماجدی هر یک با کسب ۲۰ رای از بین بیش از ۳۰ کاندیدا توانستند راهی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال شوند.

بدین ترتیب هیأت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال را «احسان اصولی، طهمورث حیدری، بهرام رضاییان، مهرداد سراجی، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی و میرشاد ماجدی» تشکیل می‌دهند.

منبع: ورزش سه

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دن کیشوت
    0

    بوی گند میاد از این فوتبال!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها