تولید مجموعه فیلم‌های پُرطرفدار ترمیناتوردر قالب انیمیشن

شرکت نتفلیکس، ساخت یک انیمیشن سریالی از مجموعه فیلم‌های اکشن «ترمیناتور» را در دستور کار خود قرار داد.

تولید مجموعه فیلم‌های پُرطرفدار ترمیناتوردر قالب انیمیشن

به گزارش خبر فوری، سرویس تولید و پخش اینترنتی فیلم و سریال نتفلیکس در نظر دارد از روی مجموعه فیلم‌های پرطرفدار «ترمیناتور»، یک انیمیشن سریالی بسازد.

نتفلیکس در اجرای این پروژه با کمپانی فیلمسازی اسکای دنس میدیا که کار تهیه‌کنندگی و تولید دو قسمت آخر «ترمیناتور» را بر عهده داشت و یک استودیوی پویانمایی ژاپنی به نام پروداکشن آی جی که ساخت انیمه‌های سریالی چون «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell) را در کارنامه خود دارد، همکاری می‌کند.

متسون تاملین، فیلمنامه‌نویس آمریکایی که فیلمنامه فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون را نوشته، سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی این پویانمایی خواهد بود.

پروژه نتفلیکس اولین انیمیشن اقتباسی از مجموعه چندرسانه‌ای «ترمیناتور» است. این مجموعه دربردارنده ۶ فیلم اکشن و علمی-تخیلی ساخته جیمز کامرون و گیل آن هارد، چند رمان، مجله مصور، بازی ویدئویی، سریال تلویزیونی، دو مجموعه اینترنتی، و یک فیلم کوتاه است.

مجموعه سینمایی «ترمیناتور» با بازی آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و سیاستمدار اتریشی- آمریکایی که اولین قسمت آن در سال ۱۹۸۴ و آخرین قسمتش در سال ۲۰۱۹ اکران شد، در مجموع بیش از ۲ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

منبع: ایرنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها