آترا پرفیوم؛ نماینده رسمی انحصاری برند عطر فرانسوی UDV در ایران

شرکت فرانسوی UDV، از قدرتمندترین و شناخته شده‌ترین تولید کنندگان عطر و رایحه‌های شگفت انگیز و به یاد ماندنی در سراسر دنیاست.

آترا پرفیوم؛ نماینده رسمی انحصاری برند عطر فرانسوی UDV در ایران

معمولاً کمتر شرکتی در جهان، قدرت جذب نمایندگی انحصاری برند UDV را در کشور خود دارد و فقط به عنوان فروشنده محصولات این برند در سراسر جهان اقدام می‌کنند. اما این بار یک شرکت قدرتمند ایرانی که خود تولید کننده برندهای عطر و ادکلن در ایران و صادر کننده آن به کشورهای منطقه و اروپایی است، نمایندگی انحصاری تولید عطرهای UDV را برای اولین بار در داخل ایران دریافت کرده است.

شرکت آترا پرفیوم در حال حاضر پس از واردات اسانس 4 عطر مردانه UDV Blue، UDV Night، UDV Star و For Men UDV، آن‌ها را با همان کیفیت خارق العاده در ایران تولید می‌کند و قصد دارد، که به زودی عطرهای زنانه و اسپری‌های UDV را نیز به بازار عرضه کند. فرمولاسیون و کلیه مواد اولیه و ملزومات بسته بندی عطرها از فرانسه وارد می‌شود.

جشن لانچ برند UDV در ایران روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1399 با حضور فعالین صنعت عطر و مدیران ارشد شرکت آترا پرفیوم در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. همچنین رونمایی از عطرها نیز در همین جشن صورت گرفت.

معرفی شرکت UDV

شرکت UDV (Ulric de Varens) در سال 1983 با ایده آقای Ulric Viellard (اولریک ویلارد) تاسیس شد. این شرکت تأکید زیادی بر کیفیت بالای عطر و ارائه قیمت‌ های مناسب دارد، ویژگی اصلی عطرهای UDV ارائه ترکیبی منحصر به فردی از رایحه های متفاوت در هر عطر برای غرق کردن شما، در دنیای لذت بخش و به خاطر ماندنی رایحه‌هاست.

محصولات UDV در کشورهای فرانسه، سوئیس، ایتالیا و آلمان به فروش رسیده و در کشورهای آمریکای جنوبی مانند آرژانتین و کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی نیز طرفداران زیادی دارد.

دریافت لایسنس یک شرکت عطر برای اولین بار در ایران

آترا پرفیوم بخش بزرگی از نیاز بازار عطر ایران را با برندهای زیفوید، فراست، ورسای و پاورپالس تامین کرده و در سال آینده قرار است، چند برند دیگر تولید تحت لایسنس را نیز برای پوشش انواع سلیقه‌ها به سبد محصولات خود اضافه کند.

این شرکت با دریافت لایسنس شرکت UDV برای اولین بار در ایران، نشان می‌دهد، که به استانداردهای لازم برای تولید عطر‌های فوق العاده با کیفیت و ماندگار رسیده است.

اگر شما نیز از دوست داران دنیای رایحه‌ها هستید و کیفیت عطرها و ماندگاری آن‌ها برای شما اهمیت دارد، توصیه می‌کنیم که با مراجعه به وبسایت www.atraperfume.com و یا اینستاگرام این شرکت atra.company@ از اخبار روز آن با خبر شوید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها