قاسمپور: استقلال و پرسپولیس به دلیل داشتن هوادار خاص هستند

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: استقلال و پرسپولیس به دلیل محبوبیتی که در جامعه دارند و هواداران پرتعداد خود، همیشه خاص هستند.

قاسمپور: استقلال و پرسپولیس به دلیل داشتن هوادار خاص هستند

ابراهیم قاسمپور، روز شنبه در خصوص شرایط فنی لیگ برتر فوتبال ایران در نیم فصل نخست، اظهار داشت: به نظرم نیم فصل باکیفیتی نداشتیم. بیشتر بازی‌ها دفاعی بود و خبری هم از بازیکنان خلاق نبود. در کل فوتبال قشنگی از تیم‌ها ندیدیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دلیلی که باعث شد فوتبال خوبی نداشته باشیم، حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه‌ها بود. وقتی هوادار در ورزشگاه نباشد فوتبال جذاب نمی‌شود و کیفیت مسابقات هم پایین می‌آید.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند، پرسپولیس تیم خاص است، گفت: پرسپولیس و استقلال به خاطر محبوبیتی که در جامعه دارند همیشه خاص هستند و چون تیم‌های پایتخت‌نشین هم هستند حتی بین خواص جامعه و سیاسیون نیز محبوب هستند.

قاسمپور افزود: اگر پرسپولیس فوتبال خوبی بازی می‌کند و قهرمان می‌شود به خاطر تیمی است که «برانکو ایوانکوویچ» ساخته و تفکری است که از زمان او در این تیم وجود دارد. البته نمی‌شود از دانش «یحیی گل‌محمدی» نیز چشم‌پوشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در شرایطی به قهرمانی نیم فصل رسید که در ابتدای لیگ بازیکنان مهم خود را از دست داد اما با اینکه تیمش تغییر کرده بود، به خود آمد. این را هم بگویم که استقلال و سپاهان نیز تیم‌هایی بودند که می‌توانستند قهرمان نیم فصل شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عملکرد این تیم، گفت: صنعت نفت نتایج خوبی در نیم فصل گرفت اما مثل همیشه مشکلات مالی این تیم وجود دارد. در مجموع به غیر از فولاد، همه تیم‌های جنوبی مشکل مالی دارند. وقتی صنعت نفت نتیجه گرفته باید به بازیکنان، مربیان و مدیران رسیدگی شود نه اینکه مشکل مالی وجود داشته باشد. در کل صنعت نفت با توجه به بضاعتی که دارد عالی نتیجه گرفته است.

قاسمپور در خصوص اینکه «طالب ریکانی» کاپیتان صنعت نفت به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده و گفته صنعت نفت مثل خانواده‌اش است و خانواده خود را به پول نمی‌فروشد، عنوان کرد: طالب بازیکن جوانی نیست که دنبال پول باشد. او با تجربه است و تجربه‌اش می‌تواند به کمک صنعت نفت بیاید. طالب عاشق شهرش است و تیمش را به پول نفروخته که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی در پایان گفت: باشگاه صنعت نفت باید قدر امثال بازیکنانی همچون ریکانی را بداند. من هم موافق فروش او نبودم. اگر قرار باشد بازیکنی را بفروشیم تا مشکلات مالی حل شود، جایی دیگر دچار مشکل می‌شود. در کل نفروختن طالب کار عاقلانه‌ای بود.

منبع: ایرنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها