کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سردار سلمان امیری با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به سه دستگاه کامیون نفتکش که در حال تردد بودند، مشکوک و بلافاصله آنها را متوقف کردند و در بازرسی از این خودروها ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به ارزش شش میلیارد ریالی این محموله نفتی برابر نظر کارشناسان اظهار کرد: در این رابطه سه دستگاه نفتکش توقیف و سه متهم دستگیر شدند که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ملایر

وی در ادامه از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق در شهرستان ملایر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی شهرستان ملایر در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو تریلر نفتکش مشکوک شده که با وجود دستور ایست مأموران، خودرو متواری می شود.

امیری افزود: با شگردهای خاص پلیسی خودرو مذکور متوقف و در بازرسی به عمل آمده از این خودرو توسط مأموران مشخص می شود که حامل مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق است که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر متهم نیز دستگیر شده است، گفت: قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه های جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها