آمار ۹ اسفند

۸۱ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۷۹۷۵ بیمار دیگر شناسایی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۹۷۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

۸۱ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۷۹۷۵ بیمار دیگر شناسایی شدند

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۹ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۱۸ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۲۳ هزار و ۱۵۹ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۹۸۰ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: سه هزار و ۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۹۳ هزار و ۷۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

به گفته وی، شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • هادی
    0

    در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت ها را اعمال کنید . در ضمن کارمندانی که شرایط دورکاری دارند را دور کار کنید . بسیاری از شرکت های مطرح جهان گفته اند حتی پس از رفع کرونا ، کارمندانی که می توانند ، دورکار بمانند .

  • ناصر
    0

    سلام به همه مردم ایران .میدونم شرایط خیلی سختی رو داریم میگذرونیم. از جمله گرانه افسار گسیخته ، بیکاری ، فساد مالی و این بیماری بد کرونا. خواهشی که از همه و همه دارم زدن ماسک و نرفتن به بازار برای خرید وسایل نزدیک عید نوروز است .خواهشا میکنم خیلی رعایت کنید عزیزانمون گناه دارن .رعایت کنید که نزدیک عید نوروز هیچ کس عزادار خانواده اش نشه.به امید خدا کرونا هرچی زودتر تموم میشه .ان شا الله

  • ناشناس
    0

    چرا دین شناسان علت حقیقی جهان گیر شدن کرونا را به مردم بیان نمی کنند؟؟؟!!! --- وحی الهی از جمله قرآن که به ده ها هزار پیامبر ابلاغ گردیده است علل فراگیر شدن بلاها و وباها و مشکلات دامن گیر بشر را و شرط رهایی بشر از این گرفتاریهای جهان گیر را به همگان ابلاغ و یاد آوری و گوشزد کرده است. چرا دین شناسان و متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب که به این وحی آگاه اند به جوامع خود نهیب نمی دهند که تنها راه رهایی همیشگی بشر از گرفتاریهای فراگیر ؛ توبه و اعلام پشیمانی به درگاه الهی از همه ی گناهان کبیره با تعهد به خداوند یکتا به عدم بازگشت عمدی به این گناهان است .

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      منظورتان دروغگویان به نرخ روز است

    • بصیرت جو
      0

      هر یک از افراد بشر هر روزه بعلت جهل و نادانی و غیر عمد مرتکب انواعی از گناه می شود و لی بدترین گناه که حتما به ابراز پشیمانی و توبه و اقدام به جبران ممکن و تعهد با خدا به عدم تکرار نیاز دارد ؛ گناه نادیده گرفتن حقوق وحیانی خداوند و همچنان نادیده گرفتن حقوق هم نوعان و آسیب رساندن عمدی به حقوق هم نوعان و اصرار بر این گناه است. خداوند بدون اقدام بشر به جبران ؛ چنین گناهانی را نمی بخشد و صاحب این گناهان در دنیا متناسب با تاثیر گذاری گناه خود چه بداند یا نداند با خواست خداوند هر زمان که حکمت خداوند اقتضا کند به انواع مشکلات دچار می گردد و در آخرت به اندازه این تاثیر گذاری مجازات می گردد . بلایای طبیعی بیشتر بعلت انباشته شدن گناهان بشر در حق خداوند و در حق هم نوعان و اصرار بر این گناهان است که اگر اقدامی به توبه و پشیمانی و جبران انجام نگیر ناگزیر دامن گیر گناه کاران بشر می شوند. تا این توبه و پشیمانی و جبران بنحوی امکان پذیر انجام نگیرند این بلایا بر طرف نمی شوند. خداوند یکتا حکیم مطلق در وحی خود به پیامبران همه چیز در باره گناه و گناه کار و چگونگی رهایی از انواع پیامدهای گناه را به بشر بگونه ای رسا و قابل درک و انکار ناپذیر بیان کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها