سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

اشغال صددرصدی تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه بیمارستان‌ها برای بستری بیماران در بخش‌های ویژه، تحت فشار هستند، از اشغال صددرصدی ظرفیت تخت‌های ICU در بیمارستان‌های اهواز خبر داد.

اشغال صددرصدی تخت‌های ICU بیمارستان‌های اهواز

دکتر فرهاد سلطانی اظهار کرد: هر چند در حال حاضر شرایط برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی بیمارستان‌های اهواز فراهم است اما همچنان برای بستری در بخش‌های ویژه، تحت فشار هستیم.

وی با بیان اینکه میزان مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، افزود: اکثر بیماران بدحال شهرستان‌ها به اهواز اعزام می‌شوند؛ ظرفیت تخت‌های ICU در بیمارستان‌های اهواز تکمیل و به صورت صددرصد اشغال است.

سلطانی تصریح کرد: تاکنون شرایط کنترل شده است اما ظرفیت کادر درمان نیز حدی دارد و باید مردم رعایت کنند؛ خستگی و فرسودگی کادر درمان اجتناب‌ناپذیر است و اگر کادر درمان بیش از حد خسته و فرسوده شوند، کیفیت خدمات پایین می‌آید.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کمبود پرستار در بیمارستان‌ها گفت: برای جبران کمبود پرستار، سیاست‌هایی اتخاذ شده و در حال جابه‌جایی پرستاران از بخش‌های غیرضروری به بخش‌های کووید - ۱۹ هستیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها