شهاب حسینی از اینستاگرام خداحافظی کرد

شهاب حسینی، بازیگر مطرح سینما در دلنوشته‌ای اینستاگرامی به شکل ضمنی به انتقادات چند وقت اخیر درباره واکسن زدن در آمریکا پاسخ داد.

شهاب حسینی از اینستاگرام خداحافظی کرد

شهاب حسینی در اینستاگرام نوشته است: «گفت: سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد.

می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟

در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟ همواره خود جوینده الگویی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم.

و نیفتیم مگر در سیر آنان که دلسپرده راه حق و حقیقت بودند و جان بر سر این عشق به جان آفرین پیشکش کردند. بسیارند. بجویید، میابید.

درست می‌گویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم.

حبل الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمبینیم، مشکل از ماست. قدردان مهر عزیزانی هستم که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر با عزت و عاقبت خیر آرزو می‌کنم.

اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست و هفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟

آنچه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خاصان درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت می‌دهید، چنانچه می‌توانستند، خود را از گزندهای روزگار حفظ می‌کردند. و گرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.

قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم. گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه میشوی هدیه توست به خدا.

غایتم تبدیل این وجود خاکسار به گوهری ‌ست در شان پیشکش به پیشگاه پروردگار. همین و بس. گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود.

از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها می‌گذارم.

حق ماندگار، پایدار، و نگهدار. آمین. امضا، شهاب حسینی، ملقب به صفر کله گنده.»

شهاب حسینی از اینستاگرام خداحافظی کرد

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • رضا
    0

    به جهنم . تو اگه ایرانی بودی و شرف داشتی میدیدی هموطن هات روزی چقد دارن تلف میشنبعد خون تو رنگی تره بری تو آمریکا با پارتی واکسن بزنی؟؟میلیارد میلیارد دست مزد گرفتی برای اون فیلم های مزخرفت. چرا الان بقیه همکار هات نمیرن آمریکا واکسن بزنن؟؟پولشو ندارن؟؟ نه شرف دارن نه مثل تو . واقعا برات متاسفم

    نظرات شما -
    • راز
      0

      عمر دست خداست عزیزم خودتو درگیر نگن

  • ملول
    0

    به درک /بد موقع رفتی داداش /وقتی که هیچکس نمیخواستت

  • محمد هادی
    0

    با عرض ادب واحترام سلام جناب آقای شهاب حسینی،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من ۳۱ سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا اینکه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی در بیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک سپه(5892101306657236)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

  • ناشناس
    0

    واقعا رفتی ینی دیگه نمیای باور کنیم نبودت را؟؟!!!بود ونبودت فرقی ب حال مردم نداره فکر کردی خیلی محبوبی بهتر خداحافظ برای همیشه

  • خ
    0

    شماها هیچی نیستین...در غیاب هنرمندان واقعی شما نمود پیدا کرده اید...در کشوری که اکران فیلمهای سایر کشورها ممنوع باشد هر کسی می تواند مطرح شود...اگه چن سال یه بار میریم سینما به خاطر شما و فیلمای آشغالتون نیست...میخواییم ساعتی رو با هم باشیم...وقتی هم از سینما میزنیم بیرون هرچی فحش و بدوبیراه بلدیم نثارتون می کنیم...بدبختای سرسپرده ازتزاق کننده از وضعیت موجود...

  • قاسمی
    0

    شخصاً به واکسینه شدن ایشان در آمریکا اعتراضی ندارم. اما حرف و عمل ایشان مصداق بارز دورویی و تزویر و تظاهر بود

  • سارا
    0

    خیر پیش دیگه برنگردی

  • خانم اکبری
    0

    گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده ! من طرفدار واقعیت هستم! همه کسانی که به این بازیگر بد وبیراه میگن اگر میتونستن حتما و حتما کاری که ایشان برای حفظ جونش کرده انجام میدادن. لطفا کور خود و بینای مردم نباشیم.

  • علی
    0

    سلام آقا شهاب من با بعضی از فیلم هات که نقش شهدا را بازی میکردی خیلی حال کردم ولی عزیز جان کاش از آن شهیدان یه چیزی یاد میگرفتی آنها زمان جنگ ماسک خودشونو میدادند به کسانی که ماسک نداشتند شما چی؟

  • مستمریبگیر
    0

    بابا چه خبرت ونه این همه ایرانی ساکن اروپا آمریکا واکسن زدن یکی هم این شهاب حسینی چرا قاطی میکنین این همه ایرانی تو خاک خودمون واکسن زدن مسئولان جان بر کف مجلس

  • سیمین میرخانی
    0

    وقتی یک نفر خودش رو مذهبی جلوه میده ولی وقتی به خلوت میره یک کار دیگه میکنه اینجا اشکال داره تو تو ایران با برنامه هات میلیارد مبلیارد پول پارو میکنی اونوقت میبینی مردم چه زجری دو این کشور میکشن از یک طرف کرونا از یک طرف دیگه وضعیت اسف بار اقتصادی فقیر کردن مردم یک کشور ثروتمند توسط حکام نالایق ممنوع کردشون از دسترسی به واکسنهای معتبر دنیا از اون طرف هرروز ده ها نفر از تموطنان مظلوممون دارن به خاطر بی خردی مسیولین جونشون رو از دست میدن تو هنر مند باید صدای اونا بشی داد مظلومیتشون رو به گوش همه برسونی اونوقت یواشکی میری امریکا اون ماسک کذایی رومیزنی وواکسن میزنی اینجای کار اشکال داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها