ادعای رسانه اسرائیلی: مالک کشتی آسیب دیده در خلیج عمان، فردی نزدیک به رئیس موساد است/ احتمالا ایران پشت این حادثه باشد

کانال تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که کشتی‌ای که امروز جمعه در آب‌های عمان هدف قرار گرفت، متعلق به فردی نزدیک به «یوسی کوهن»، رئیس سرویس جاسوسی (موساد) است.

ادعای رسانه اسرائیلی: مالک کشتی آسیب دیده در خلیج عمان، فردی نزدیک به رئیس موساد است/ احتمالا ایران پشت این حادثه باشد

بر اساس این گزارش، این کشتی متعلق به شرکتی انگلیسی است که مالک آن فردی به نام «رامی اونگر» است و وقوع این انفجار هیچ تلفاتی نداشته است.

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که دو شکاف در این کشتی ایجاد شده است و هنوز مشخص نیست که این حمله با موشک یا به وسیله مین انجام شده است.

این شبکه مدعی شد که احتمالا ایران پشت این حادثه باشد. منابع ادعایی شبکه «کان» گفته اند که شرکت مذکور در زمینه واردات خودروها و با پرچم «باهاما» فعالیت دارد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اکبر نعمت الهی
    0

    شک نکنید کار خود امریکا هستش . اگر عمیق نگار کنید.

  • محمدرضا کیانفر
    0

    جعفر بلوری اصولگرا نوشت: تعجب نکنید که کشتی‌ی رژیم صهیونیستی در دریای عمان منفجر شد. آقای بلوری، ابداً تعجب ندارد که کاسبان تحریم به کل حشیش متشبث شوند تا مانع رفع تحریم‌ها گردند حتی به قیمت تحریک اسرائیل برای حمله به کشورشان و قربانی شدن هموطنان بیگناهشان. نه هر آدمی‌زاده از دد به است، که دد زادمی زاده‌ی بد به است. به است از دد انسان صاحب خرد، نه انسان که در مردم افتد چو دد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها