کاخ سفید: آماده مذاکره با ایران هستیم اما تحریم‌ها را کاهش نمی‌دهیم


8 اسفند 1399 - 22:02
60393e208fbf5_60393e208fbf8
سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری جمعه گفت واشنگتن آماده گفت‌وگوی دیپلماتیک با ایران است اما در جهت کاهش تحریم‌ها گام برنمی‌دارد.

جن ساکی در بخش دیگری از اظهاراتش به مسئله حمله هوایی آمریکا به گروه‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه اشاره کرد و گفت حملات در سوریه پیامی است مبنی بر اینکه بایدن برای محافظت از آمریکایی ها تلاش خواهد کرد.

وی گفت: حملات در سوریه برای کاهش خطر حملات بعدی ضروری بود.

جن ساکی همچنین در اظهاراتی گفت این حمله «پیام روشنی» به «شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در شرق سوریه» ارسال کرده است.

سخنگوی کاخ سفید درباره رابطه با عربستان گفت: رابطه با ریاض تغییر خواهد کرد. ما می خواهیم جنگ در یمن را خاتمه دهیم.

 

سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری جمعه گفت واشنگتن آماده گفت‌وگوی دیپلماتیک با ایران است اما در جهت کاهش تحریم‌ها گام برنمی‌دارد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60393e208fbf5_60393e208fbf8
8 اسفند 1399 - 22:02

جن ساکی در بخش دیگری از اظهاراتش به مسئله حمله هوایی آمریکا به گروه‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه اشاره کرد و گفت حملات در سوریه پیامی است مبنی بر اینکه بایدن برای محافظت از آمریکایی ها تلاش خواهد کرد.

وی گفت: حملات در سوریه برای کاهش خطر حملات بعدی ضروری بود.

جن ساکی همچنین در اظهاراتی گفت این حمله «پیام روشنی» به «شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در شرق سوریه» ارسال کرده است.

سخنگوی کاخ سفید درباره رابطه با عربستان گفت: رابطه با ریاض تغییر خواهد کرد. ما می خواهیم جنگ در یمن را خاتمه دهیم.

 

منبع: انتخاب

38

نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی رصا 0 0 پاسخ 1399/12/9 -13:12

خاک برسر این فردی که اینا رو میزاره ولی حرف منو نمیزاره

نعمت 5 5 پاسخ 1399/12/9 -09:19

عجب پدر سوخته هایی هستند این آمریکایی های بی شرف رهبر انقلاب هزاران بار در خصوص این جماعت همیشه هشدار داده

ناشناس 0 2 پاسخ 1399/12/9 -08:34

آنجایی که آمریکا در آن درس خوانده ما ایرانی قبل از آن در جامیزی همون کلاس ساندویچی برای آقای ترامپ به یادگار گذاشتیم روزگاری بازی و مکر و فیگورهای مسخره به پایان رسیده مطمعن باشید پیام روشنی که به سوریه دادید پیام براق را خواهید دید و باز هم به غلط کردن میافتید خاک بر سر احمقهای عربستان که گول شما را خوردند و امروز بعد از چپاول آنها تازه زوزه میکشید که سیاست ما با عربستان تغییر خواهد کرد پس رقص ترامپ نمایش بود یا اینکه ترامپ مشکل دو جنسی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

فردوسی پور 2 2 پاسخ 1399/12/9 -08:30

اجاره نشین قبلی کاخ سفید هرچه تلاش کرد که مذاکره ایی با ایران داشته باشد وازآن درجهت پیروزی درانتخابات استفاده کند موفق نشد وبالاخره با پذیرش شکست رسوای تاریخ جهان شد . یادتان هست که همیشه بایدن را متهم به برگشت به برجام میکرد اما بایدن هم سیاستهای تحریمی ترامپ را طبق گفته این سخنکو کاهش نمیدهداما حاضر به مذاکره هست .یعنی اجاره نشین قبلی وفعلی هر دو با یک زبان سخن میگویندهیچ تفاوتی دراین دو درباره تحریمها دیده نمیشود. ایران وایرانی باید بداند که آمریکا قابل اعتماد درصحنه های جهانی قابل نبوده وهرگز هم نخواهد بود این کشور" انا ربک الاعلی" را سرداده وخودش را خدای زمین تصور میکند که هیچ کشور وملیتی نباید ازآن تخطی کند واین تک قطبی نگری بالاخره او را از پای درمیاورداین کشور هم از درون وهم ازبیرون متلاشی خواهد شد وناچار خواهد شد ازتصمیمات وخرد جمعی بینالمللی پیروی کند. یا غی گریهای آمریکا داومی نخواهد داشت . ملت ایران هم حس تنفر شدیدی را نسبت به آمریکاییها درعمق وجود خودشان دارند.امکان نداره شما یاغی های آمریکایی را نبینید و حس انتقام دروجودتان موج نزند . ایران دربرابر یک سخن نادانی مثل آمریکا درحال حاضر باید سکوت کند وجوابی به این اظهارات ندهد زیرا پاسخ به این اظهارات کمکی نخواهد کرد .

زهرا 1 1 پاسخ 1399/12/9 -08:17

لعنت خدا به همه زورگویان ملت استین بالا کنید پشتکاریتونو بیشتر کنین خدا با صابران است

خ 1399/12/9 -10:14

فقط مردم دولت ومجلس چکارکنند دزدی

پدرام 3 1 پاسخ 1399/12/9 -08:13

هدفه ما از مذاکره رفع تحریم بود حالا که برنمیداری مذاکره میخوایم چیکار. عاشق چشم و ابروتونیم مگه . بریم پ رو غنی سازیه 60 درصد

عبدالمجیدسجادیان 1 2 پاسخ 1399/12/9 -07:16

ای بابا شما هم گوی صداقت ازخرس هم ربوده اید شما امریکایها صداقت ندارید تا ماایرانیا شرمنده شما شویم ودرمقابل مسولان خود بی ایستیم وبرعلیه شان موضع بگیریم. بهتراست گم بشوید بروید دزدان وقاتلین بی شرم درجهان وخاورمیانه. واقعا اگرمسولان ما بنشیند باشما درسرمیزه مذاکره مال حماقتشان است

احمدفسا 1 3 پاسخ 1399/12/9 -07:05

حالا دیگه این نفهمه اومده قوپی میاد غلط میکنی تاتحریم برنداشتی میخای گفتگوکنی

حمید‌ 1399/12/9 -11:45

آقا مثل یه پسر خوب میرن مذاکره هم میکنند ...لح لح مذاکره میزنند....قانون مجلس دیدی چه جوری لغوش کردن اینم مثل اون میشه

ناشناس 4 2 پاسخ 1399/12/9 -06:58

قابل توجه دولت تدبیر وامید هم چرخ هسته ای میچرخه وهم چرخ زندگی مردم وهم چرخ برجام خجالت بکشید وبه آغوش مردم برگردید واینهمه خیانت نکنید روزی گریبامتان را خواهد گرفت

بیسواد 1 3 پاسخ 1399/12/9 -06:36

آمریکایها فقط حرف زور میفهمند سگ زرد برادر شغاله حالا واقعا باید گفت مرگ بر آمریکا....من تا امروز فکر میکردم مردم اشتباه میکنند مرگ بر آمریکا می گویند....

اسی 3 1 پاسخ 1399/12/9 -05:00

امیدوارم اونایی که میگفتن بایدن فرق داره باترامپ!!سرشونوازبرف خارج کنن

بصیرت 0 1 پاسخ 1399/12/9 -04:26

این بایدن قرار بود تحریما را برداره ولی بدتر از ترامپه

میم 10 2 پاسخ 1399/12/9 -01:20

خودت تحریم میکنی, خودت مذاکره میکنی , بعد خودت میزنی زیر قرارداد باز تحریم میکنی , بعد باز میخوای مذاکره کنی , که امتیاز بگیری که بعدا بزنی زیر قرارداد و باز تحریم کنی؟؟ اون گوش مخملی خودتونید

محمود 5 3 پاسخ 1399/12/9 -00:55

پس این طور شد که ما مذاکره کنیم ولی شما هم تحریم ها را برنمیدارید اشکال نداره خوشگل دختر پیشنهاد من این هست بیا محله ما..... ماهم باهات مذاکره میکنیمت تازه یه کفتر داریم با ارزن رو پایی میزنه این رو هم نشونت میدیم بیا دیگه ..... ما خرگوش هستیم و بی آزاریم

ناشناس 1399/12/9 -08:40

متأسفم برات !!!!!!!!!!

امام جمعه رشت 1399/12/9 -10:38

ما فکر می‌کردیم که فقط لباس خانمها تحریک کننده است ، شما خودت آماده به تحریکی. بگم خوشگل دختر چادر بپوشم که تو ...؟

رضا 1399/12/9 -13:12

جالبه که ادمین چطور بعضی کامنتهای خارج از اخلاق و بیهوده را منتشر می‌کنند. این محمد خان چه مطلب مهمی گفته که نشر دادید؟ظاهرا اینجا را با چاله میدون اشتباه گرفته.!

سالاریان 6 4 پاسخ 1399/12/8 -23:49

جون دل چیز دیگه ای نمیخواین؟میخواین سران بیان بهتون بدن یا براتون دستمالی کنن؟

کاربر ناشناس 6 9 پاسخ 1399/12/8 -23:43

با این حرفا دلار گرونتر میشه

خ 12 9 پاسخ 1399/12/8 -23:39

به جهنم پس حرف مفت نزنین اسراعیل بمب اتم داشته باشه ما نه پس وقت خدتون با ما را طلف نکنید

سعید 5 5 پاسخ 1399/12/8 -23:27

روی دیگر تزویر

حسین 13 10 پاسخ 1399/12/8 -23:21

مرگ برآمریکا ،مرگ برآمریکای‌جنایتکاروزورگو ،مرگ برشیطان بزرگ ،نه فقط ایران بلکه همه دنیا‌فهمیدند که آمریکا دیگر جایی دربین ملتهای‌جهان‌نداردومنفور ملتهاست،شرارت ،قلدری وزورگویی تنها منطق آمریکاست ،دوران افول شما فرارسیده ،ملت ما هرگز زیربارزورگویی وقلدری شما نخواهد رفت ،مبارزه با ظلم وستم دشمن آرمان‌ملت ایران است،هیهات من الذله،

محمدی 15 18 پاسخ 1399/12/8 -23:02

استکبار وقلدری و زورگویی یعنی همین! باید دربرابرشون ایستادگی کرد وگرنه پرروتر میشن.مرگ برآمریکا!

ایرانی 8 2 پاسخ 1399/12/8 -23:02

بایدن وارث امتیازی نامشروع از طرف ترامپ است وآن خروج از برجام واعمال تحریم حد اکثری .پس بایدن نهایت بهره را برده در حالیکه بدنامیش به ترامپ میرسد.باور کنید همانطور که نمیتوان کرونا را ازبین برد احیا برجام چون هیج اراده ای ازطرف بایدن وجود ندارد غیر ممکن است .البته ما سختی زیادی میکشیم ولی نتیجه نهایی آن به نفع ماست .

ابدالی 4 11 پاسخ 1399/12/8 -23:01

ایران هم مذاکره نمی کند تا تحریم هارا بر ندارید ، به قول وزیر اطلاعات به گربه خیلی فشار بیاد دست به هر کاری می زند ، کاش بفهمید یعنی چه شما مستکبرین عالم .

محمد 7 2 پاسخ 1399/12/8 -23:00

اونا منتظرن گام اول رو ما برداريم , خوب اشکالي نداره ولي چه مدت بعد تحريمها لغو مي شه

حمید 1399/12/9 -11:46

هیچ وقت

مورچه 25 2 پاسخ 1399/12/8 -22:45

همین چهارتاکلمه رافردا نگاه کنید فردا چه تاثیری روی گرانی میزاره

؟ 22 5 پاسخ 1399/12/8 -22:24

کاخ سفید نشینان خوتون سر کار گذاشتید ، یا ما رو ؟ مذاکره کنیم ولی تحریم ها لغو نشه ؟! پس برای چی میخواید مذاکره کنید ؟ برا وقت گذرونی ؟

احسان 10 24 پاسخ 1399/12/8 -22:20

ما هم خواهان صلح هستیم. ولی شما اول باید گام را بردارید. در غیر این صورت مرد میدان نبرد ایران هست برای شما.

منتظر مهدی موعود 31 24 پاسخ 1399/12/8 -22:18

پاسخ شمارا مهدی(عج ) به زودی خواهد داد .

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks