آمار امروز ۸ اسفند ۱۳۹۹

مرگ ۶۹ هموطن دیگر بر اثر کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۱۰۳ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.

مرگ ۶۹ هموطن دیگر بر اثر کرونا

سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه هشتم اسفند ۹۹، مطابق معمول روزهای گذشته در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز (۸ اسفند ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۱۵ هزار و ۱۸۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۸۹۹ نفر رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۹۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین متاسفانه ۳۷۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

به گفته وی شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • هادی
    0

    از ملت به رعایت اصول ایمنی و بهداشت ، از دولت به اجرای محدودیت ها در مناطق پر خطر و شتاب در تهیه و توزیع واکسن.

  • منتظر مهدی موعود
    0

    در مورد پشت پرده کرونا، لطفاً به افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ که بدون تماشاگر بود نگاه کنید

  • صادق چلداوی
    0

    شما را به حضر ت زینب س خوزستان را دریابید گناه داریم ما خوزستانی ها . کاشکی جنگ بود تا به کرونا نشون می دادیم و با آن می جنگیدیم . آقا خوزستان را قرنطینه کنید .

  • زهرا
    0

    مردم اگر رعایت کنند کرونا کنترل میشه عزا عروسی دورهمی نروند ماسک بزنند فاصله ۲ متر از یکدیگر را رعایت کنند دست بشویند و نترسند چون استرس سیستم ایمنی را ضعیف می کند و اگر همه رعایت کنند دیگه نیاز به قرنطینه ومحدودیت و ممنوعیت نیست و هر که مریض شد سریع به پزشک برود و به توصیه های پزشک گوش دهد افراد بیمار تا زمان بهبودی در خانه بمانند برای خرید هم یک نفراز اعضای خانه آن هم هفتگی به بازار برود بیخودی به بازار نروند حتی الامکان در خانه بمانند ادارات هم دور کاری یا با یک سوم کارمند باز باشند همه کرونا ها و جهش ها شون با رعایت کردن کنترل میشه فقط رسانه ها با همکاری کارشناسان وزارت بهداشت باید جلوی استرس هارو بگیرند و منطقی وعلمی مردمو راهنمایی کنند تا بخوبی از خودشون محافظت کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها