استاندار: طوری فضاسازی کردند که انگار یک قتل عام در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند.

استاندار: طوری فضاسازی کردند که انگار یک قتل عام در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند.

احمدعلی موهبتی ۷ اسفندماه در نشست با سران طوایف سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات چهارم و پنجم اسفند سراوان با بیان اینکه برخی از افراد در تلاش هستند تا امنیت سیستان و بلوچستان به خطر بیفتد و برای این هدف دست به هر اقدامی می‌زنند افزود: این استان بر خلاف خواسته‌های دشمنان و معاندان نظام هم‌اینک در شرایط امنیتی بسیار خوبی بسر می‌برد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه قطار توسعه سیستان و بلوچستان شتاب گرفته است و عده‌ای در بیرون از کشور از این روند عصابی هستند و در تلاش هستند تا این روند توسعه به خطر بیفتد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بعضی از اتفاقات که در برخی از مواقع در استان رخ می‌دهد حتما برابر قوانین با موضوع برخورد شود و اگر کسی خطایی کرده باید با آن برخورد شود.

وی بیان کرد: نوع فضا سازی در رسانه‌های بیگانه در حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به گونه‌ای بود که انگار یک قتل عامی اتفاق افتاده در حالیکه از سه نفری که در این حادثه کشته شدند ۲ نفر در پاکستان و تنها یک نفر در این حادثه بوده است.

موهبتی افزود: امیدواریم که پیام و مطالب این نشست به خوبی منتقل شود و کمک کند که نقش آفرینی مردم این استان که از بدو پیروزی انقلاب در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشتند در ادامه هم همین همراهی را داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عده اندکی هم که بلاخره آگاهانه و یا نا آگاهانه دست به اقدامی زدند به نام مردم استان ثبت نشود و این خیلی حائز اهمیت است.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • نشناس
    0

    از نظر شما هواپیما بیفته پایین یک حوادث ساده هست بخاطر گرونی نبزین چند هزار تایی بمیرن خارو خاشاکن سه نفر بی گناه بمیرن که اصلا کشته حساب نمیشه کمتر از چند صد نفر صفر محسوب می‌شود نون هم ندارن بخورن سوار قطار پیشرفت در سیستان و بلوچستان شوند و چنان رونقی ایجاد کنید که نیازی نباشد طرف به خاطر 20 لیتر بنزین کشته شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همان امریکای به ظاهر دموکراسی به خاطر تسخیر کنگره قهرمان شنای المپیکش را ۳۰ سال حبس محکوم کرد پس ۲۰لیتر بنزینی که شما میگی قاچاق حساب میشه همه جای جهان با قاچاق مبارزه می کننددر ضمن از این ور بنزین ولی از طرف مواد مخدر و اسلحه میاد

    • ناشناس
      0

      حالا چراشلیک مستقیم مگردشمن خارجی بوده یک ایرانی بودبنده خداچن تاخانواده داغدارشدن بخاطر اینکه اسلحه دست یک ادم ترسو وناشی دادن

  • امیر غیاثی مرادی
    0

    تو آمریکا یه سیاهپوست کشته شدچهار ماه شهر رو بهم ریختند ،،،شما انتظار داری مردم بشیننن نگاه کنن شما هم راحت بکشی ؟؟

  • رضا.
    0

    شما باید برای کشته شدن یک نفر هم باید جوابگو باشید.

  • شهرام.ر
    0

    شما جوری فضا سازی کرده‌اید که انگار سیستان و بلوچستان جزیی از خاک افغانستان و پاکستان است که توسط دولت مرکزی ایران اشغال شده است و مردم محروم این استان یا قاچاقچیان مواد مخدر هستند و یا اشرار ضد دولت .!! خجالت بکشید .

  • م ح
    0

    برای شمافرقی نداره شمافقط حاکم یاشی حالابه هرقیمتی

  • شوقی
    0

    قتل خاشقجی قتل عام است ولی قتل چند جوان معترض کار خداپسندانه و مورد خوشنودی امام الزمان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها